Територія Анжеліки
"Терра" в перекладі з латинської - "земля". "Територія", відповідно - "обмежена земля". Якщо врахувати, що агентство мистецтв "Територія А" обмежило також латинське "арт" першої літери алфавіту, то мимоволі закрадається підозра в чіткому, можливо - навіть концептуальному самообмеженні. Проте. Саме невибаглива безмежність є девізом агентства: "Бажання продемонструвати всіх, хто сьогодні хоча б щось робить", - так пояснили мені у прес-службі "Території". Особливо це стосується хіт-параду (ISTV). Незмінна ведуча, Анжеліка Рудницька, здається, уже сама трохи нудьгує від нескінченного прокручування одних і тих самих відео-кліпів. Навіть якщо міняти комп'ютерні "прокладки" між ними, і день у день старанно варіювати коментарі, то й тоді нудьга з приводу естетичного мінімуму все одно просочується.
"Територія А" із всіх мистецтв найважливішим уважає пісню. Тому команда агентства, розмістившись під щирим і не зовсім чужим дахом київського інституту культури, намагається підтримувати постійний творчий хаос серед співаючої і танцюючої молоді. Саме вона - потенційний споживач продукції агентства. Як наголошував девіз благодійної акції на Печерську "Молодь за здоров'я народу і радість життя". І "співоча Україна" у віці інфант-террибль виглядає уже не саморобкою, однак іще далеко не "арт"-ом. Щодо художників і театрів - початковий ентузіазм юних погано утримується у формах, що потребують осмислення та смаку. Жанри й стилі залишаються не найсильнішим місцем "Території А", котра бажає не тільки представляти процес, а й трохи навчати йому... І залишатися навчальною базою інституту культури.