У Києві відбудеться III Національний фестиваль соціальної реклами

Соціальну рекламу можна вважати одним із лакмусових папірців, який напевне свідчить про рівень розвитку суспільства. Так, бюджет, що виділяється владою Великої Британії на створення й розміщення соціальної реклами, складає близько 195 млн. євро на рік. Тоді як в Україні загальний обсяг ринку соціальної реклами оцінюється експертами у $40 млн дол. В середньому ця цифра у 8—12 разів нижча, ніж у країнах Євросоюзу. Національний фестиваль соціальної реклами, який вже втретє поспіль буде проведено у Києві 30 листопада — 1 грудня, покликаний цю ситуацію виправити.
Соціальна реклама відрізняється від комерційної докорінно — своєю місією. Перша продає, інша — захищає і, за великим рахунком, виправляє помилки першої. Відповідно, відмінності фестивалю соціальної реклами від фестивалю реклами комерційної існують. Хоча необхідності креативу в рекламі — хоч би якої сфери вона стосувалася — ніхто не скасовував. От якраз із цим минулого року у фестивалю соціальної реклами, за свідченнями очевидців, були проблеми. Слабкий креатив робіт був пов’язаний перш за все з великою кількістю студентів-непрофесіоналів серед учасників, а по-друге — з незацікавленістю провідних рекламних агентств у розробці реклами, за яку ніхто не платить. Утім, організатори (серед яких, передусім, державні структури, завідуючі соціальною сферою) обіцяють виправитися, наголошуючи на зростанні масштабів фестивалю: якщо 2005 року було заявлено 443 учасники і 658 робіт, цього ж року очікується відповідно 1000 і 1500.
Програма фестивалю обіцяє бути насиченою. Протягом двох днів проведуть ряд майстер-класів, прес-клуб, круглі столи, презентації і, звісно, виставку найкращих робіт.
Фестиваль проходитиме у Президент- готелі «Київський» і буде відкритим для відвідування й безкоштовним.