Нове сито для іномарок
Криза фінансової системи раптом продемонструвала керівництву Мінекономіки всю згубність потуг досягнути стабільності виключно через макроекономічне регулювання. Натхненне цим теоретичним прозрінням Мінпромполітики ринулося «відроджувати» в Україні автомобілебудування.
Природно, мова йде про залучення іноземних інвестицій за допомогою пільг з оподаткування. Вітчизняний платник податків, котрий має їздити на виготовлених без конкурентного напруження машинах, ще міг би зрозуміти любов нашого керівництва (яке їздить всуціль на іномарках) до вітчизняних авто, але — міністр промполітики Василь Гуреєв як додаткові захисні заходи запропонував збільшити митні збори на імпорт автомобілів і встановити квоти їхнього ввезення, увести екологічний збір для іномарок без каталізаторів, заборонити імпорт кузовів автомобілів, які були у вжитку, а також підвищити транспортний податок на користування іномарками для юридичних осіб.
Коментуючи «Дню» наміри уряду, аналітик українського й зарубіжного автомобільних ринків, генеральний директор центру соціально-економічної інформації «Діаматик» Юрій Гребенчук зазначив, що зусилля уряду створити вітчизняне автомобільне виробництво наштовхуються насамперед на недовіру людей до керівництва країни. Коли заборонили ввезення іномарок, яким понад 5 років, сказав Ю. Гребенчук, громадяни України стали ввозити їх у розібраному вигляді. Тепер їм хочуть перекрити й цю можливість мати в користуванні недорогі й надійні автомобілі...
№189 03.10.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»