«Перехресний метод»

— На відміну від «радянського» періоду нашої історії, зараз на інформаційному ринку України працює доволі багато інформагентств. Які особливості роботи Укрінформу? Чим ви «берете» клієнта?
— Головна особливість — це конфлікт між оперативністю і точністю. Клієнта ми беремо насамперед тим, що жодна наша інформація не поширюється неперевіреною (причому — перехресними методами). На це звичайно йде час, і цей конфлікт тисне на нас. З одного боку ми розуміємо, що конкуренція вимагає якомога оперативнішої підготовки і поширення новин, а з іншого — ми не маємо морального права поширювати неперевірені новини.
— Наскільки важко утримуватися на інформаційному ринку в умовах конкурентності, що весь час росте?
— Звичайно важко, але я думаю, що сьогодні споживачі вже прекрасно орієнтуються у якості тієї інформаційної продукції, яка сьогодні саме «викидається» на ринок. А як свідчать підсумки передплати на 2003 рік, ми маємо кількість передплатників удвічі більшу за минулий.
— Останнім часом багато ЗМІ задовольняються інформацією Інтернет-видань. Які перспективи та тенденції розвитку ринку інформаційних послуг саме з огляду на бурхливий розвиток Інтернету?
— Я б у цьому випадку використав відоме прислів’я: «Безкоштовне сало буває тільки у мишоловці». Коли виробник виставляє свою продукцію безкоштовно, то — я хотів би помилятися, але як свідчить невеликий досвід існування Інтернет-видань, — якраз саме про точність не особливо хочеться дбати. Можливо, конкуренція змусить над цим замислитися. З аналогічною проблемою зіштовхуються не тільки в Україні, але й за кордоном. У цій ситуації Укрінформ створює свої власні мультимедійні продукти. Як і у будь- якому бізнесі, не можна зациклюватися на одному напрямку діяльності. Слід продукувати ідеї, реалізація яких давала б можливість випереджати конкурентів хоча б на півкроку.