ЩОДЕННИК
Не знаю, як кому, а мені подобається телереклама. Особливо всередині фільму. Адже за цей час можливо і бутерброд приготувати, і дітям зауваження зробити, щоб займались уроками, і пиво дістати з холодильника, і жінці пояснити, чому те, що бачимо на екрані, повна нісенітниця, це «американська наукова фантастика», тобто просто фентезі, красива картинка, розвага режисера.
Ще один непоганий винахід рекламістів – рекламні ролики супроводжуються більш гучним звуком, тому навіть з кухні чи іншої кімнати почуєш її закінчення.
Єдине, що не подобається, так це те, що рекламу починають сприймати як витвір мистецтва. Невже правий Рей Бредбері, що у майбутньому з усіх мистецтв залишиться тільки реклама і «мильні опери», що перетворяться у суперрекламу, тобто рекламу всього життя? Це викликає смуток, хоча значна частина людства поступово буде підготовлена і подібного не відчує, навпаки отримує відчуття щастя. Тоді і настане повний капіталістичний комунізм.