Перейти до основного вмісту

Шумахерові обрубали крила

26 травня, 00:00
Ігор КРОТКОВ, Євген КАРЕЛЬСЬКИЙ, «День»   

Етап чемпіонату світу з автоперегонів у класі машин «Формула-1» «Гран-прі Монте-Карло» виявився вельми драматичним і, мабуть, визначальним для всього чемпіонату світу.

Як відомо, у «Формулі-1» усе вирішують синтез досконалої техніки та майстерність пілотів. На деяких трасах, як мовиться, «проти лома немає прийому», машини, котрі володіють найкращими швидкісними характеристиками, обігнати вкрай важко. Однак перегони в Монако якраз належать до числа тих, де превалююче значення має саме клас гонщиків.

І в цьому сенсі перемога фіна Міки Хаккінена, котрий вигравав класифікацію, лідирував від старту і до фінішу, показавши найкращий час в одному колі, — своєрідний «Великий шлем» — то вельми показово. Якщо перемоги лідера команди «Вест Макларен-Мерседес» на перших етапах багато хто відносив на рахунок переваги в техніці, то тепер Хаккінен примусив замовкнути найбільших скептиків.

Тож, повторюю, в Монте-Карло випадково можна програти, випадково виграти тут просто неможливо. І те, як Хаккінен вів ці перегони, не припустившися жодної помилки, свідчить, що відбувся один із пілотів екстра-класу, яких раз-два та й годі. І посів Міка цю позицію всерйоз і надовго.

Що стосується інших гонщиків, то всі вони більш або менш помилялися. Особливо драматичною стала невдача дворазового чемпіона світу німця Міхаеля Шумахера («Феррарі»). Можливо, йому і не вдалось би посперечатися з Хаккіненом (той був нестримний), але вже за друге місце він цілком би міг поборотися. Тим більше, що шотландець Девід Култхард («Макларен») уже на 17-му колі «задимів» і зійшов із траси. Однак безглузде зіткнення з австрійцем Александром Вюрстом («Бенеттон-Рено») вивело з ладу болід Шумахера. Механіки «Феррарі» героїчно відремонтували машину, але це зайняло п’ять (!) хвилин — час для «Формули-1» астрономічний.

Серед інших цікавих моментів перегонів відзначимо друге місце італійця Джанкарло Фізікелла («Бенеттон»), який уже два роки є таким, що подає надії, і от, здається, починає їх виправдовувати. Несподіванкою став подвійний успіх пілотів команди-аутсайдера «Ерроуз», чиї пілоти фiнн Міка Сало та бразилець Педро-Паулу Дініц посіли відповідно 4-те і 6-те місця.

Становище в загальному заліку свідчить про те, що ім’я чемпіона світу можна назвати з великою часткою імовірності. У Хаккінена — 46 очок, на 17 більше, аніж у Култхарда і на 23, аніж у Шумахера. У Кубку конструкторів величезна перевага «Макларена» також обіцяє їм безхмарне майбутнє: 75 очок проти 39 — у «Фераррі».
 

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати