За ринок передвиборних шоу-послуг вже воюють
Кілька діячів вітчизняного шоу-бізнесу виступили на прес-конференції з заявою, сенс котрої зводиться до американського гасла часів холодної війни: "Росіяни йдуть!"
Їхню стурбованість викликав концерт "Пісня року" ("Пісня-97") за участю російських популярних співаків, намічений на 1-2 листопада. На думку українських продюсерів, цей захід - не що інше, як прихована пропозиція московських поп-зірок стосовно участі в майбутніх передвиборних акціях.
"Можливими економічними наслідками цього може стати витіснення національного виробника з нового внутрішнього ринку передвиборних послуг" (!), - невигадливо заявляють вони. Окрім цього, гонорари поїдуть до Москви, що, виявляється, обов'язково позначиться на рівні життя... пенсіонерів. І взагалі, насувається білорусизація України. А тому автори заяви пропонують: бойкотувати "Пісню року" й оголосити мораторій на виступи в передвиборних концертах іноземців. А от що стосується моральності участі (аж ніяк не безкоштовної!) в передвиборних акціях українських виконавців - щодо цього, схоже, в авторів заяви сумнівів не виникає. За всією їхньою гучною фразеологією стоїть одне: великий і смачний торт можуть пронести повз рота. "Жаба давить", - кинув хтось з журналістів.
До речі, крім Тараса Петриненка, нікого з популярних українських артистів, котрі відмовилися виступати в "Пісні року", на прес-конференції не було. Судячи з усього, "на стежку війни" вступають саме продюсери - як найзацікавленіші в нечуваних дивідендах.