Почекаємо льотної погоди?
У луганській газеті «ХХI век» від 12 червня 2002 р. було надруковано замітку Наталії Максимець «Станет ли сказка былью?». У цій замітці вона сумнівається у рішенні міністра транспорту Г. Кирпи щодо зниження ціни на авіаперевезення для відродження їхньої масовості.
Свої сумнiви Н. Максимець аргументує пiдвищенням цiн на пальне та низькою платоспроможністю населення. Ці аргументи справді вагомі і з ними важко не погодитися, та все ж вартість пального в країнах СНД нижча, ніж у Європі приблизно втричі.
Крім того, всі великі авіаперевізники у світі використовують диференційовані послуги і ціни. Що це означає? Салони лайнерів поділено на три частини за рівнями зручності та якістю обслуговування — дипломат-клас, бізнес- клас, туристичний клас. Відповідно, ціни у бізнесі-класі вищі, ніж у туристичному в кілька разів. Так що у Європі ціни в туристичних класах невисокі, особливо в широкофюзеляжних літаках. Звісно, тільки за рахунок використання диференційованих цін у нас в СНД добитися масовості авіаперевезення важко. Проте краще намагатися щось робити, ніж сидіти і чекати льотної погоди.
Випуск газети №:
№124, (2002)Рубрика
Пошта «Дня»