Iталійська весна
Прийшла на київську «Avenue» під хіти 90-х та... блиск діамантів![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20040303/438-8-4.jpg)
З чим у вас асоціюється весна, та ще й італійська? Правильно: красиві жінки, мелодійна музика, легке вино... І голова обертом від усього цього, і закоханість, і романтичні побачення. І очі коханої жінки, в яких відбивається світло зірок у нічному небі або... коштовного каміння у вишуканій прикрасі. Ідеально, звичайно, дозволити собі і те, і інше. Не можете — обмежтеся зірками. А можете — варто відмовитися від банальності і вибрати щось по- справжньому вишукане і головне — оригінальне, тобто неповторне. Принаймні, саме це й спадало на думку під час презентації, влаштованої компанією «Noblesse» з нагоди відкриття у Києві мультибрендового бутіку годинників та ювелірних виробів «Avenue». Все це було зроблено зі справді італійською (хоч у цьому випадку точніше сказати — італійсько-українською) легкістю та шармом.
Декілька вступних слів гостей — Андреа Мілано, Жан-Лука Буттіні і Девід Сатуріно, які представляють відповідно відомі італійські ювелірні марки Luca Carati, Piero Milano, Staurino Fratelli. Багато музики. Спочатку у виконанні досить екстравагантної Анастасії Стоцької, а потім — знаменитої групи «Ricchi e Poveri», що вже стала естрадною класикою, однак живою, яка анітрохи не старіє. До речі, вже не знаю, випадковим чи ні був вибір музичної частини презентації організаторами, але він виявився дивовижно точним. Адже торгові марки, які представляють свої вироби в новому бутіку, якраз і характеризує з одного боку — зухвалість креативних виробів, з іншого — відданість високому класичному стилю, які, по суті, диктує саме каміння.
У цьому можна було пересвідчитися під час показу. Перша частина була представлена 15 колекціями ювелірних прикрас від марок Luca Carati, Piero Milano, Staurino Fratelli «Весна-літо — 2004». Моделі вийшли на подіум у купальниках і, звичайно, прикрасах — сміливих, незвичайних, що називається, модних, які демонструють несподівані дизайнерські рішення, і водночас цілком доречні для кожного дня. А друга частина показу — прикраси цих же марок, але вже, що називається, для особливих випадків — для вечірніх нарядів. Яким якраз і є італійська весна.
А тепер кілька слів про самі марки.
Staurino Fratelli. Цей ювелірний дім засновано в шістдесяті, коли італійська культура дивилася в майбутнє з романтичним оптимізмом. Компанія за останні 40 років створила безліч шедеврів ювелірного дизайну, а сьогодні Staurino Fratelli переживає новий підйом. На ювелірному шоу, яке нещодавно завершилося в Vicenza, марку було визнано фахівцями як одну із найперспективніших і багатообіцяючих з погляду дизайну. Тут велика заслуга молодих братів Давида і Стефана Стауріно. Вони не лише продовжують сімейні традиції, але й збагачують колекції сучасними деталями, сучасними тонами, створюючи високо престижні та модні коштовності. Коштовне каміння і метали перетворюються на унікальні вироби з тонкою грою кольору та блиску, де форми і пропорції показують їхню первозданну красу через нескінченний творчий процес.
Luca Carati. Ювелірну компанію було створено в Валенці в 1989 році командою з п’яти ювелірів. Особливу увагу в новій компанії приділяли дизайну та якості прикрас. Перша колекція «Luca Carati» називалася «Оперний театр», коштовне каміння для цих прикрас відбиралися найретельнішим чином із кращих родовищ світу. Тоді ця колекція справила враження в ювелірному середовищі, а індивідуальний підбір каменів відтоді став обов’язковим правилом компанії. Сьогодні «Luca Carati» беруть участь у найпрестижніших всесвітніх ювелірних виставках, їхні колекції з’являються на сторінках відомих модних журналів світу. Прикраси від «Luca Carati» купують знаменитості, крім того, компанія створює коштовності для найвідоміших фамілій Японії, а також королівських дворів Бахрейну та Еміратів. У кожній прикрасі «Luca Carati» традиційна ювелірна майстерність поєднується з сучасним дизайном та унікальною якістю коштовного каміння й металів, у кожній колекції класичний стиль переплітається з фантастичними геометричними формами.
Piero Milano. Компанію було засновано в 1953 році П’єром Мілано та Луїджі Бенци. Працює з золотом та платиною, діамантами, коштовним та напівкоштовним камінням. Щороку з’являються нові колекції і нові лінії, від мінімалістичних до романтичних, від символічних до геометричних, від люксових прикрас до «легких у використанні» аксесуарів: безліч форм та різноманітних стилів для задоволення широкого спектру покупців.