Китайський мотив Олександра Романюка
У галереї «Тадзіо» відкрилася дуже незвичайна виставка львівського майстра Олександра Романюка. Він — безперечний фанатик і невтомний співець китайської культури (не середньовічної навіть, а тієї, що сягає корінням у саму сиву давнину), але одночасно — цілком західний і дуже сучасний творець, який уміє оцінити не лише естетичну красу створеної ним «речі», але й зробити і цю красу, і цю річ рівноправними учасниками актуальної художньої гри, що має відношення вже швидше до постмодернізму, ніж до Піднебесної.
Твори Олександра Романюка — філігранної роботи графіка (для якої, з чуток, він виготовляє спеціальний рукотворний папір), а також дуже вишукані «об’єкти», підібрати яким однозначне визначення не так- то просто. Це в чомусь архаїчно-елементарні, а в чомусь ювелірні за тонкістю конструкції з дерева і металу, про які директор галереї Олена Ягодовська сказала коротко і просто: «За естетикою бездоганно».