«МАРШРУТ №1» прикрашає наше життя
«День» у новій якості, або Про що вже знають українські рекламодавці. Але ще не всі!..«Глянець — новий досвід. Але в цьому новому для нас форматі спілкування з читачем ми залишимося собою». Так розпочинається матеріал «Спроба «перехресного запилення» з нового проекту «Маршрут №1» газети «День» (№97-98), що побачила світ напередодні Євро-2012.
— «День», — говорить головний редактор Лариса ІВШИНА, — пропонує брати зі світу найкраще — та зберігати власну сутність. Культивувати традицію — не «консервуючись». Бути відкритими — і захищати національний грунт від «ерозії». «День» пропонує свій погляд, який може бути дуже лаконічно сформульований всього-на-всього у двох словах: ідентичність і модернізація... «День» пропонує власний Маршрут №1 — як мандрівку назустріч прекрасній незнайомці — Україні Incognita».
Судячи з того, що мені не завжди таланило придбати цей кольоровий додаток в кіосках «Преса», інтерес до нього був безперечний. Такий успіх не випадковий, тому що випуски газети з «Маршрутом №1» відзначаються особливою вишуканістю та елегантністю. Креативний дизайн, поліграфічна майстерність, високий художній смак у представленні українського світу — ось що приваблює до участі в перспективному проекті потенційних рекламодавців із числа вітчизняних бізнесменів. Українські авіалінії «Аеросвіт», готель HyattRegencyKiev, компанія CristalGroupUkraine, готель «Ялта-Інтурист», ButenkoStable, Ресторанно-готельний комплекс KRAKOW, Вінницький завод «Кристал», Ювелірний дім ZARINA, NobilisHotel, «Мистецький Арсенал», Вокальна формація «Піккардійська терція», Гольф Центр Київ та інші солідні бізнесові структури вже пропонували свої послуги, товари і продукцію у доволі престижному додатку «Маршрут №1». Так, багато українських бізнесменів, підприємців мають що рекламувати, однак не всі ще обізнані з можливостями, які «Маршрут №1» сьогодні відкриває перед ними.
«Ми, — наголошує головний редактор «Дня», — шукаємо партнерів і друзів серед тих, хто поділяє цей підхід і, звісно, хто активно його практикує. Це і є та жива країна, яку ми шукаємо та знаходимо в містах, містечках і селах, яка разом із нами творить наш «День» і наш Світ.
Як важливо перемішувати середовища! Щоб бізнес був долучений до культурних кодів. А інтелектуали дізналися про динаміку цивілізованих підприємців. Це і є «перехресне запилення».
«Маршрут №1» — не лише туризм, це своєрідна лоція друзів для друзів».
Яскравим прикладом цього вважаю останній грудневий «Маршрут №1», кольорові тематичні сторінки якого є складовою частиною газети «День» (№234-235). «Святковий сувенір від «Дня» друзям міста Лева» — читаємо на його титульній обкладинці у творчому оформленні художниці Анни Гаврилюк. Красивий глянцевий випуск, що повністю присвячений Різдву у Львові, містить звернення міського голови Андрія Садового до мешканців України відвідати місто Лева під час Різдвяних свят. Всі надруковані матеріали та численні ілюстрації про красивий, хвилюючий, привабливий Львів не можуть залишити байдужими читача. Їх цікаво сприймати, звіряючи із власними, а також із поглядами інших людей. Це дає можливість не лише глибше зрозуміти, що взагалі Львів являє собою для України, а й дізнатися, завдяки чому у львів’ян і гостей міста на Різдво Христове особливий різдвяний настрій. Ще б пак! Адже місто Лева — українське джерело духовності. Львів — місто, в якому його історію вкорінено в архітектурі, мистецтві, традиціях. Це — місто молитви. Одних тільки діючих храмів — понад 100. Отже, експерти мають рацію, коли зазначають: Львів — це стиль життя, який справді можливо експортувати!
Або візьмімо інший «Маршрут №1» — про українську національну традицію у створенні прикрас («День», №159-160/2012). Додаток містить низку змістовних матеріалів, щоб привернути увагу людей, яких цікавить цей елемент української народної культури. Це «З «Європою» на шиї», «У Пересопниці знайшли жіночі прикраси часів Київської Русі», «Антична глобалізація» та наш Степ», «Ювеліри часто шукають натхнення в історії», «Життя прикрас у країні Пекторалі», «Ювелірні вироби «ВІННИЦЯ КРИСТАЛ» — гарантія якості, стилю та справжнього смаку» та інші. З них читач дізнається, яке місце українці відводили коштовностям колись і в наш час. Дехто заперечує це, стверджуючи, що не варто дратувати дорогоцінностями наш зубожілий народ. Залишаючись при своїй думці, я згоден з редакцією в тому, що наша «країна дедалі більше тягнеться до красивого. Люди вчаться розуміти прикраси, носити їх, адаптувати до сьогоднішнього життя, вміти приймати коштовні подарунки. А головне — віддавати за їхньою допомогою належне тим, кому ще не встигли віддячити».
Яким сьогодні є українське весілля? І чи воно українське? Чи, може, пострадянське? Чи вже європейське? Євразійське?.. Ні, це не дрібниці й не схоластика. Бо весілля, як і всі «особливі миті нашого життя», відображає і нас самих, і наше оточення, і країну, і суспільство, і культуру, наголошує газета «День» в додатку «Маршрут №1» (№179-180/2012). Добре, що один із його випусків редакція вирішила присвятити тенденціям весільної культури та проблемам народження нової сім’ї. Окрасою зазначеного додатку є фотоісторія про сучасну українську наречену, а також розповідь про те, як у весільній сукні львівського дизайнера Роксолани Богуцької органічно поєднано український та французький «тонкі світи».
Сьогодні цілком очевидно: редакція інтенсивно розвиває свої проекти, які втілюються у «перехресному запиленні», у все привабливіших формах. Конкретно мені особливо цікаві форми, що сприяють людським радощам. Загалом, я вважаю «Маршрут №1» цінним і потрібним проектом «Дня». Тому цілком логічно, що прихильники газети мають інформувати громадськість про те, що такий додаток щомісяця виходить. Що більше людей будуть знати про це, то краще. У цьому й полягає смисл реклами. Рекламувати красивий додаток «Маршрут №1» нормально й необхідно. Він, скажу прямо, прикрашає життя, за що ми, читачі, нашій всеукраїнській газеті «День» щиро вдячні.