«Мерседес» Iрвайна «зашкутильгав» і приїхав третім

Інтрига, хвацько закручена в Сільверстоуні, де в аварію потрапив Міхаель Шумахер, який таким чином викреслив себе з боротьби за титул чемпіона світу, а також така, що мала продовження в гонках за гран-прі Австрії, де Девід Кулхард протаранив свого одного одноклубника Міку Хаккінена, значно «підігріла» інтерес до «Формули». І якщо в стані «Макларенів» серед фахівців і вболівальників мало місце легке сум'яття, в таборі «фанів» «Мерседеса» панував гучний тріумф. Ще б пак: їхній Едді Ірвайн двічі приходив до фінішу першим.
Таким чином, усі завмерли в очікуванні, що принесе командам автодром «Хунгарорінг» під Будапештом, який приймав 11- й етап. Та й складна траса створювала незручності. На ній якщо й можлива тактична боротьба, то лише на піт-стопах, оскільки обгони дуже ускладнені, якщо взагалі можливі.
І слід зазначити, дует Хаккінен — Култхард, очевидно, заключивши перемир'я, зумів обіграти прудкого конкурента. Причому фін уже після другого піт- стопа так відірвався від переслідувачів, що боротьбу за інші призи вели лише ірландець з шотландцем. Проте машина першого «зашкутильгала», і він на повороті припустився помилки, що дозволила Култхарту стати другим.
Тепер у Кубка конструкторів «Феррарі» і «Маклерен» роздiляють чотири очка, а Ірвайна і Хаккінена й того менше — лише два. За п'ять етапів до закінчення чемпіонату можна сказати, що рахунок у боротьбі за лаври переможця став нічийним. І це викликає підвищений інтерес.