Перейти до основного вмісту

Легендарний "Щедрик" українського композитора Леонтовича прозвучав у святковій рекламі Chanel

23 листопада, 09:11

Легендарна різдвяна пісня «Щедрик» авторства українського композитора Миколи Леонтовича стала музичною основою святкової реклами модного дому Chanel.

Про це повідомляє Vogue.ua, пише Рубрика.

"Днями вийшло різдвяне відео Chanel, присвячене новій колекції макіяжу, — музикальним фоном до нього є легендарна мелодія "Щедрик", яку написав український композитор Микола Леонтович. Весь світ її знає за назвою "Carol of the Bells" — і це справжній символ Різдва", – йдеться у повідомленні.

Головною героїнею ролика стала італійська супермодель Вітторія Черетті. У сюжеті вона проводить час у затишному будиночку серед засніжених гір, мріючи про ідеальну зимову казку. Під звуки «Щедрика» її бажання здійснюється: сніг починає падати, і світ довкола оживає в чарівній атмосфері свята.

Український «Щедрик» підкорює світ

Написана Миколою Леонтовичем у 1919 році, мелодія давно стала різдвяним символом у багатьох країнах світу. В англомовному світі вона відома як «Carol of the Bells» і неодноразово використовувалася у фільмах, рекламах та концертах, продовжуючи захоплювати серця слухачів.

Нагадаємо, 13 грудня світ відзначатиме 147-річчя від дня народження одного з найвідоміших композиторів XX століття, вінничанина Миколи Леонтовича, музику якого любить увесь світ і якого свого часу порівнювали з Бахом. У віці 43 років він загинув від рук російського чекіста.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати