До Євробачення у Києві запустять цифрову платформу, - КМДА

Цифрова платформа, яку створили з ініціативи Департаменту суспільних комунікацій є свого роду віртуальним інформаційним майданчиком, який агрегатуватиме тематичні з пісенним конкурсом новини. Він об’єднає на своїй платформі новини зі ЗМІ, блогів, соціальних мереж, інфографіку, про це повідомляють на офіційному сайті КМДА.
Вже зараз на ресурсі є актуальні коментарі представників столичної влади, експертів, відеосюжети про підготовку столиці до «Євробачення», у тому числі ‒ інвестиційну складову. До ініціативи також долучилась газета “Вечірній Київ”. в рамках реалізації проекту на сайті газети створили рубрику під назвою "Як Київ готується до Євробачення".
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Київ планує заробити на Євробаченні близько 10 млн євро.