Facebook боротиметься з рекламою з ознаками дискримінації

Компанія Facebook Inc підписала угоду з владою штату Вашингтон, яка запроваджує зміни до рекламної платформи соцмережі, спрямованої на виключення реклами та оголошень з ознаками дискримінації. Про це заявив у вівторок, 24 липня, генеральний прокурор штату Вашингтон Боб Фергюсон, пише Reuters, передає "Укрінформ".
"Рекламна платформа Facebook дозволяла незаконну дискримінацію на основі расової приналежності, сексуальної орієнтації, інвалідності та релігії", - заявив у цьому зв'язку генпрокурор штату.
За його словами, угода стала завершенням 20-місячного розслідування генеральної прокуратури, ініційованого після того, як некомерційна організація ProPublica оприлюднила статтю про рекламне таргетування Facebook. Таким чином, зараз Facebook має внести зміни у свою рекламну політику протягом 90 днів.
У Facebook підтвердили угоду з владою штату, зауваживши, що це є частиною тривалого процесу, щоб переконатись у безпечності й чесності реклами, спрямованої на аудиторію соціальної мережі.
"Ми видалили тисячі категорій (реклами), пов'язаної з потенційно чутливими ознаками – расовими, етнічними, сексуальною орієнтацією та релігією", - заявили в компанії.
Нагадаємо, на початку липня компанія Facebook повідомила про купівлю лондонського стартапа Bloomsbury AI в межах своїх зусиль для боротьби з фейковимий новинами в соціальній мережі. Продукт Bloomsbury - це механізм Cape, який дозволяє системі відповідати на питання про інформацію, отриману із документів