Перейти до основного вмісту

"Фокстрот" відкриє у новому форматі до 40 магазинів у 2018 році

29 січня, 16:10

25 січня торговельна мережа «Фокстрот» презентувала новий формат магазинів в столичному ТЦ «ГородОК» (загальна площа першого магазину у новому форматі 1443 кв. м., торгова - 1340 кв.м). Оцінити задумку запросили партнерів, представників світових брендів – TEFAL, MOULINEX, Philips, Samsung, DELONGHI, LG, Gorenje, Electrolux, Bosch. 

З вітальним словом до учасників презентації звернувся виконавчий директор В’ячеслав Поврознік, який так пояснив нову концепцію формату: “Сьогодні покупець підходить виважено до покупки: орієнтується спочатку на ціну, потім на бренд, якість і на враження (емоцію). Тому, щоб покупка була зрозумілою споживачу, ми створили у торговому залі спеціальне секторування, де зібрали весь мікс очікувань молодіжної аудиторії та досвідченого покупця”. У наших планах на цей рік - модернізувати всі магазини-флагмани, а це більше 40 магазинів. З наступного місяця почнемо оновлювати перші магазини».

Знайомство гостей з новим форматом провели керівники продуктових категорій мережі “Фокстрот”, які розповіли про особливості продуктових секторів магазину. Адже вже з широкого входу в магазин видно спеціальні елементи зонування. У торговому залі працюють зручні сервісні зони (“Каси”, “Кредити”, “Видача інтернет-замовлень”, “Екстра-сервіс”), представлені інноваційні напрямки компанії «Розумний будинок», «Майстер-шеф» тощо.

 «У «Фокстротах» нового формату ми продумали, як доступно та якісно представити товар покупцю –  тим самим ми формуємо його запит на покупку, інформуємо про новації ринку, - пояснила комерційний директор ТМ «Фокстрот» Тетяна Моїсеєнко, як новий формат вплине на результативність магазинів. -   Спільно з нашими партнерами-постачальниками ми зробили категорійні сектори, які дозволяють якісно інформувати клієнта про технічні особливості товару, а значить збільшувати продажі».

У магазині реалізовані проекти категорійного менеджмента від партнерів: по кава-машинах, зонах краси, прасках та кухонних приладах, що використовуються під час проведення майстер-класів для покупців. Спеціально для геймерів створена окрема зона, де будуть проводитися майстер-класи та автограф-сесії кращих українських кіберспортсменів. У залі також знаходиться VIR-сектор - зона віртуальної реальності з можливістю демонстрації і тестування.

 Магазин є сучасним у презентації товарів “Діджитал-категорій”, у той же час затишний та теплий в категорії «Техніка для дому». Освітлення спроектовано таким чином, що підкреслює особливості та кольори товару: цифрові категорії освітлює біле акцентне світло, побутові - тепле домашнє. Острівцем світла є beauty-зона, де пропонується дрібна побутова техніка: бритви, фени, плойки, представлені інноваційні продукти бренду. А в зоні «Майстер-шеф» спеціально від Kenwood вже проводяться майстер-класи від відомих кухарів України, де покупці можуть спробувати самостійно готувати з технікою бренду.

Новий формат цікавий для різновікових покупців. Логічним є винесення характеристик товару безпосередньо над товарною полкою, що дає можливість покупцю самостійно отримати інформацію про особливості асортименту.

Філософію формування та утримання лояльності споживача у оновлених “Фокстротах” пояснив директор з маркетингу Олекcій Філановський: «Критерій, за яким Україна стоїть точно нарівні з усіма іншими країнами, - це вимогливість клієнта. Український споживач хоче високої якості товару, який їм постачають наші партнери-світові виробники техніки, точно така ж вимогливість пред'являється і до якості рітейлу. Тому сьогодні ще один день в удосконаленні «Фокстроту» і таких днів повинно бути 365, аби «Фокстрот» став зразком рітейлу в Україні, щоб клієнти говорили: «Я хочу, щоб мене обслуговували, як у «Фокстроті». Це мрія всього нашого колективу».

Довідка: станом на грудень 2017 року в Україні налічується 160 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому". Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 151 000 кв. м. Кількість учасників на листопад 2017 «ФОКС клубу» становить 6,75 млн осіб.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати