Twitter уклав найбільшу в своїй історії угоду: тепер він буде з рекламою
Twitter Inc. оголосив про покупку компанії MoPub Inc., яка займається створенням реклами для мобільних платформ. Угода стала для сервісу мікроблогів найбільшою в його історії, пише Financial Times.
Сума угоди не була оголошена, але, за оцінками видання, перебуває в діапазоні $300-400 млн.
MoPub допомагає рекламодавцям фокусуватися на конкретних категоріях користувачів у режимі реального часу. Рекламообмінний майданчик компанії, що об'єднує безліч сайтів, продовжить свою діяльність після поглинання, що дозволить Twitter вперше вийти за межі власного ресурсу.
За оцінками EMarketer, виручка Twitter від мобільної реклами в 2013 році перевищить $300 млн, що становитиме більше половини від всієї рекламної виручки компанії.
Платформа, яка дозволяє компаніям купувати рекламні послуги в реальному часі, тоді як сервіс може негайно приступити до трансляції оголошень, істотно поліпшить таргетування і релевантність як для користувачів, так і для замовників, вважає віце-президент Twitter Кевін Вейл.