У Дніпропетровську активісти пропонують фотоконкурс "Селфі з виборчої дільниці"

У Дніпропетровську молоді активісти, учасники громадянської акції «Голосуй та вигравай», запропонували провести фотоконкурс «Селфі з виборчої дільниці». Про це розповіли на прес-конференції ініціатори акції — колишній боєць АТО Олег Чистопольцев та активіст спортивного руху «Стріт Воркаут» Денис Мінін. За їхніми словами, конкурс покликаний підвищити явку дніпропетровців на виборчі дільниці у другому турі виборів міського голови, який відбудеться 15 листопада.
«Я особисто був спостерігачем на виборах і бачив, скільки прийшло молоді. Вона була, звичайно, але хотілося б побільше. За допомогою конкурсу «Селфі з виборчої дільниці» ми хочемо залучити людей до голосування. Це аж ніяк не порушує законодавство. Ми бачимо, як політиків фотографують на виборчих дільницях, коли вони опускають бюлетені до скриньки. Я хочу акцентувати увагу на тому, що це не фото свого бюлетеня з кабінки для голосування, оскільки це є порушенням таємниці голосування. Ми пропонуємо робити фото на фоні виборчих скриньок або кабінок. Ми хочемо мотивувати молодь, можна сказати, що це метод «пряника», — пояснив Олег Чистопольцев.
За його словами, в деяких країнах Європи до громадян, які не бажають брати участь у голосуванні, застосовують і метод «батога», зокрема, штрафи, подібний досвід, наприклад, має Бельгія. «Але ми проти методу« батога », ми робимо все для побудови правильного громадянського суспільства. Умови конкурсу — це селфі з виборчої дільниці, розміщення його в групі та репост у соціальних мережах на свою сторінку. Розіграш призів буде проводитися за допомогою генератора випадкових чисел. Вікові категорії учасників — від 18 до 35 років. Також у людини має бути прописка в Дніпропетровську. Головний приз — це iPhone 6. Ми хочемо, щоб ходити на вибори стало модно», — сказав Олег Чистопольцев.
За словами Дениса Мініна, для учасників конкурсу будуть і додаткові призи — книги, квитки до кінотеатру тощо. «На разі ми беремо тільки міський рівень, не обласний і не національний. Таким чином, ми мотивуємо молодь. Багато політиків і громадські організації закликають голосувати виборців через ЗМІ, бесіди в школах або університетах. Але це мало працює. Тому тепер ми ще пробуємо і метод «пряника». Природно, будуть додаткові призи — певні мотиваційні речі. Це будуть тури на фестивалі здоров’я, навчання на бізнес-курсах або курсах ораторської майстерності. Активісти закликають підприємців приєднатися до цієї акції й організувати додаткові призи для молоді — квитки в кіно або книги. «Ми самі читаємо й хочемо, щоб молодь читала. Ми підберемо цікаву мотивуючу літературу. Зараз ми працюємо над наповненням призового фонду», — сказав Денис Мінін.
Вадим РИЖКОВ, «День», Дніпропетровськ