У Києві запрацював новий "Фокстрот" в ТРЦ ГородОК

22 грудня урочисто відкрився новий магазин «Фокстрот» в столичному ТЦ «ГородОК» (Київ, вул. Степана Бандери, 23) загальною площею у 1443 кв.м. та торговою - у 1340 кв.м.
Перші покупці отримали не лише свої покупки та подарунки, взявши участь у святкових акціях, але й оцінили новий формат «Фокстротів», презентований в ТЦ «ГородОК». У компанії планують, що в такому форматі вже у 2018 році запрацює значна частина магазинів мережі «Фокстрот».
За концептуальною задумкою, торговий простір нового магазину має бути максимально зрозумілий покупцю. Торгові полки в центрі залу оформлені таким чином, що над кожним товаром знаходяться текстові підказки щодо головних характеристик товару, з яких покупець може самостійно отримати інформацію щодо особливостей асортименту. Особливо можна виділити проекти «Браун - Блендери та праски», «Делонги - кавові машини». Є сектори з найбільш запитуваними товарами.
Острівцем світла в центрі залу виглядає сектор проекту «Фокстроту» з Філіпс - «БЬЮТІ-зона», де представлені товари по догляду за тілом усіх брендів і додатково презентовані інноваційні товари Філіпс.
Найбільш емоційною та жвавою є проект Кенвуд - Шеф-кухар, де планується проводити майстер-класи від відомих шеф-кухарів України. Організовано геймерський сектор «Легіон» (з товарами для широкої аудиторії, а не лише для геймерів).
Освітлення організовано так, аби максимально спрямувати промені світильників на сектори із товаром. Торговий простір оформлений у дизайні, в якому мінімум пластику, а більше натуральних матеріалів. Емоційності процесу покупки надають не лише усміхнені консультанти, а й емоційне оформлення на стінах залу - «Відпочивай легко, невимушено», «Чітко дивись, невимушено», «Миттєво рушай, драйвово», «Смачно готуй, шедеврально» тощо.
– Цей формат – теплий і стильний одночасно, більш зрозумілий кожному, а значить має перспективи полюбитися покупцям, - говорить виконавчий директор мережі «Фокстрот» Вячеслав Поврознік.
Само свято відкриття організатори влаштували у тематиці «Літо» з тропічними фруктами поміж технікою, відповідними тематичними конкурсами та розвагами. Протягом свята на покупців чекали кулінарні майстер-класи та «Квест у кубі» із можливістю виграти головний приз IPhone Х та подарунки до покупок від 2000 грн. (дрон, мультиварки, смартфони та мікрохвильовки).
Довідка: Станом на грудень 2017 року в Україні налічується 159 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому". Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 150 000 кв.м. Кількість учасників «ФОКС клубу» на листопад 2017 року становить 6,75 млн осіб.