Перейти до основного вмісту

У Києві запрацював новий "Фокстрот" в ТРЦ ГородОК

26 грудня, 17:28
Фото: Ua-Retail.com

22 грудня урочисто відкрився новий магазин «Фокстрот» в столичному ТЦ «ГородОК» (Київ, вул. Степана Бандери, 23) загальною площею у 1443 кв.м. та торговою - у 1340 кв.м.

Перші покупці отримали не лише свої покупки та подарунки, взявши участь у святкових акціях, але й оцінили новий формат «Фокстротів», презентований в ТЦ «ГородОК». У компанії планують, що в такому форматі вже у 2018 році запрацює значна частина магазинів мережі «Фокстрот».

За концептуальною задумкою, торговий простір нового магазину  має бути максимально зрозумілий покупцю. Торгові полки в центрі залу оформлені таким чином, що над кожним товаром знаходяться текстові підказки щодо головних характеристик товару, з яких покупець може самостійно  отримати інформацію щодо особливостей асортименту. Особливо можна виділити проекти «Браун - Блендери та праски», «Делонги - кавові машини». Є сектори з найбільш запитуваними товарами.

Острівцем світла в центрі залу виглядає сектор проекту «Фокстроту»  з Філіпс - «БЬЮТІ-зона», де представлені товари по догляду за тілом усіх брендів і додатково презентовані інноваційні товари Філіпс.

Найбільш емоційною та жвавою є проект Кенвуд - Шеф-кухар, де планується проводити майстер-класи від відомих шеф-кухарів України. Організовано геймерський сектор «Легіон» (з товарами для широкої аудиторії, а не лише для геймерів).

Освітлення організовано так, аби максимально спрямувати промені світильників на сектори із товаром. Торговий простір оформлений у дизайні, в якому мінімум пластику, а більше натуральних матеріалів. Емоційності процесу покупки надають не лише усміхнені консультанти, а й  емоційне оформлення  на стінах залу - «Відпочивай легко, невимушено», «Чітко дивись, невимушено», «Миттєво рушай, драйвово», «Смачно готуй, шедеврально» тощо.

– Цей формат – теплий і стильний одночасно, більш зрозумілий кожному, а значить має перспективи полюбитися покупцям, - говорить виконавчий директор мережі «Фокстрот» Вячеслав Поврознік.

Само свято відкриття організатори влаштували у тематиці «Літо» з тропічними фруктами поміж технікою, відповідними тематичними конкурсами та розвагами. Протягом свята на покупців чекали кулінарні майстер-класи та «Квест у кубі» із можливістю виграти головний приз IPhone Х та подарунки до покупок від 2000 грн. (дрон, мультиварки, смартфони та мікрохвильовки).

Довідка: Станом на грудень 2017 року в Україні налічується 159 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому". Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 150 000 кв.м. Кількість учасників «ФОКС клубу» на листопад 2017 року становить 6,75 млн осіб.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати