Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

12 березня, 00:00

Німці переконані, що в Україні не вистачає гіпермаркетів

ТОВ «Real гіпермаркет Україна» (Київ), що входить до складу Metro Group AG (Німеччина), планує 20 серпня відкрити гіпермаркет на Старомиколаївському шосе на виїзді з Одеси, який стане першим в Україні. «Незважаючи на складну економічну ситуацію та купівельну спроможність, що зменшується, ми переконані, що українці не забезпечені достатньою кількістю якісних сучасних торговельних закладів, які б у повній мірі відповідали потребам покупців. Нинішня ситуація, незважаючи на всі труднощі, дає нам можливість закріпитися на ринку та зайняти на ньому значну частку. Тому наші плани щодо виходу на цей ринок залишаються незмінними», — наводяться в прес-релізі компанії слова її директора Ульфа Грота. Згідно із прес-релізом, гіпермаркет, що будується, загальною площею 12,5 тисячі квадратних метрів, (торгова — 8,5 тисячі квадратних метрів) буде якірним орендарем торговельно-розважального центра (ТРЦ) Riviera Shopping City, в якому німецька роздрібна мережа OBI 27 лютого вже відкрила свій гіпермаркет. У магазині буде створено 420 робочих місць. Набір персоналу розпочнеться в травні.

Прокачування нафти відновлене

ВАТ «АК «Транснафта» (РФ) відновило прокачування нафти на Лисичанський нафтопереробний завод (НПЗ, ЗАТ «Ліник», Луганська обл.), повідомив заступник директора департаменту суспільні комунікацій ТОВ «ТНК-ВР-Коммерс» (Київ) Дмитро Звєрєв. «8—9 березня прокачали порядку 40 тисяч тонн нафти», — сказав він. Звєрєв наголосив, що підприємство працює в плановому режимі й збирається виконати заплановані на місяць виробничі показники. Прокачування було зупинене 3 березня через аварію на магістральному нафтопроводі Куйбишевськ — Лисичанськ. У результаті нафта перестала надходити на російські Волгоградський і Саратовський НПЗ, Лисичанський НПЗ, а також в порти Туапсе та Новоросійськ (РФ). Ростехнагляд планує до кінця березня опублікувати результати розслідування причин аварії.

У регіонах задумуються про енергію вітру

У Луганській області розглядають можливість будівництва вітроелектричної станції, повідомив заступник генерального директора ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» Михайло Мальований. У ході прес-конференції у вівторок він зазначив, що наразі розвиток цього проекту знаходиться на початковій стадії. «Сьогодні ми знаходимося на першому етапі. Тобто ми знаємо, що вітер є, ми маємо розгалужену мережу електричну. Ми маємо площі Донецького кряжа, які непридатні для сільськогосподарських робіт», — зазначив Мальований. Він також додав, що перед тим, як приступити до будівництва вітроустановок, необхідно провести на вибраних для цієї мети територіях (міста Червоний Промінь, Краснодон і Свердловськ) виміри сили вітру, які проводитимуться протягом року. За словами заступника директора «ЛЕО», ці дії необхідні для того, щоб фінансові інститути, які виступлять у ролі інвесторів, виділили підприємству необхідні позики. Як повідомив генеральний директор науково-виробничого об’єднання, що був присутній на прес-конференції «План-ЕКО», Володимир Михайлюк, загальна вартість вітроустановок на території Луганської області становитиме 150—160 мільйонів євро. Окупиться ж уся ця система через 7—8 років.

Виробництво кранів призупинено

Дрогобицький завод автомобільних кранів (Дрогобич, Львівська область), найбільший виробник автомобільних кранів в Україні, минулого тижня (2-8 березня) призупинив виробництво. Про це повідомив представник заводу. Відновити виробництво завод планує з 1 квітня, але дата може бути відкоригована. Зупинка виробництва пов’язана зі зниженням попиту на продукцію заводу. 2008 року завод скоротив виробництво на 15%, або на 112 штук до 636 кранів порівняно з 2007 роком.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати