Перейти до основного вмісту

Є контакт?

07 квітня, 00:00

«Для того, аби вітчизняним житлово-комунальним господарствам досягти європейського рівня, потрібно 100 мільярдів гривень, — зазначив на вчорашньому семінарі, присвяченому питанням удосконалення співпраці зі споживачами комунальних послуг, заступник столичного міського голови Михайло Поживанов. — І навіть той факт, що сьогодні плата за комунальні послуги забирає 25% сімейного бюджету (за радянських часів — 4%), суттєво не відображається на ситуації».

Не останню роль у здоровому функціонуванні житлово-комунальної сфери відіграє налагодження партнерських відносин з тими, хто отримує послуги. Тобто зі споживачами. Досвідом у цьому плані поділилися спеціалісти компанії «Київенерго». На їхню думку, інформація покращує взаємовідносини. Саме тому, починаючи з 2002 року, там було створено мережу сервісно-консультаційних центрів, що повинні представляти інтереси споживачів і виконувати роль посередника між споживачем послуг та їхнім постачальником. Основною причиною створення такої мережі, як зазначив директор муніципально-розрахункових центрів Костянтин Сушко, стала погана інформованість наших громадян. «Деякі з них не знають навіть того, хто забезпечує їх водою та теплом, і тому усі свої претензії спрямовують на адресу жеків. Багато виникає запитань і щодо тарифної політики, необхідно роз’яснювати, що на неї впливає, хто та які послуги постачає і скільки це коштує».

Минулого року до сервісних центрів столиці звернулося понад 29 тисяч громадян. Кількість звернень постійно зростає — до 100 щодня. Як засвідчив аналіз звернень, 50% з них стосуються розрахунків за тепло та електропостачання, 26% — правил користування електричною енергією, укладання договорів, тарифів та порядку оформлення пільг. 9% громадян звертаються з приводу заміни лічильників та перевірки правильності їхньої роботи. «Найбільша кількість запитів від громадян стосується укладання договорів, вимагають алгоритм розрахунку, а також просять переглянути ціну послуг, якщо вона не відповідає якості», — говорить Костянтин Сушко. Варто відзначити, що всі консультації та оформлення необхідної документації безплатні. А ось у майбутньому планується ввести платні послуги на укладання договорів для звільнення споживача від вирішення комплексу питань, пов’язаних, скажімо, з монтажними та експлуатаційними роботами.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати