Фільми, фільми і ще раз фільми
У минулих п’ятничних випусках нашої газети (див. № 151, 156) топ-менеджери найбільших вітчизняних телеканалів розповіли, що запропонують глядачу у новому телесезоні. Загальна тенденція така — велика кількість серіалів та розважальних форматів. Ми вирішили з’ясувати, чи відповідає пропозиція попиту. На прохання нашої газети компанія Synovate, яка спеціалізується на проведенні маркетингових досліджень, на початку вересня провела бліц- опитування серед жителів Києва стосовно їхніх телевізійних переваг. Отже, художні фільми та серіали люблять дивитися 84% опитаних (кожен із респондентів мав можливість обрати кілька варіантів відповідей). Дещо меншою популярністю користуються музичні програми, розважальні проекти й інформаційно-аналітичні програми (73, 72 та 68% відповідно). Досить успішні науково-популярні та спортивні програми (59 і 52% опитаних). Багатьом подобаються також історичні телепроекти, документальні фільми, «життєві історії», інтелект-шоу (48, 43, 43 і 39% відповідно). Змістовні авторські ток-шоу, публіцистичні програми і спеціалізовані програми (для автолюбителів, мисливців, рибалок тощо) популярні менше (28, 26 і 26% опитаних). У кінці списку — культурологічні телепроекти й освітні телепрограми (22 та 19% відповідно). Як бачимо, загалом пріоритети телеканали визначили правильно. Але все ж хочеться вірити, що «нагодують» не тільки масового телеглядача.