Інвестиціям у столицю заважають пільги на проїзд
Німецький концерн «Даймлер-Крайслер» не виключає можливості співпраці з Київською мерією в сфері збирання потягів метро й ескалаторів, переобладнання аеропорту в Жулянах, модернізації Київського мотоциклетного заводу, а так само в постачанні автобусів. Про це на зустрічі з керівництвом Київської міськдержадміністрації повідомив представник правління німецького концерну Клаус Оберлендер, повідомляє Інтерфакс-Україна.
Своєю чергою, заступник голови Київміськдержадміністрації Володимир Яловий розповів «Дневі», що «Київ зацікавлений у залученні інвестицій і столична влада вже зараз готова створити спільне виробництво для випуску автобусів, оскільки коштів на їх купівлю в мерії немає». Він також підкреслив, що створення подібного СП «допомогло б вирішити проблему безробіття».
У той же час заступник голови Комітету транспорту з питань технічної політики й розвитку Київської міськдержадміністрації Валерій Швидкий вважає, що численні переговори з відомими західними компаніями про спільну діяльність у транспортній галузі зараз не приведуть до бажаного результату й залишаться лише переговорами поки транспортникам не буде виділено необхідні дотації. В.Швидкий також підкреслив, що «не одна солідна компанія не виділятиме інвестиції для збиткової й неприбуткової транспортної сфери».
ДО РЕЧІ
Як повідомили «Дневі» в Київміськдержадміністрації, близько 50% автобусів столичних автопарків перебувають в непридатному для роботи стані й не виїжджають на дороги, а 80% транспорту, що ще працює, давно підлягає списанню згідно з правилами технічної безпеки. Тим часом, якщо 1998 року з міського бюджету на ремонт і амортизацію технічної бази київських автопарків було виділено 100 млн. грн., то поточного року, незважаючи на різке підвищення цін на паливо, транспортники отримали лише 44 млн. грн.