Iндія хоче будувати літаки
Фернандес запропонував представникам із 17 країн світу вітчизняну техніку й технології за конкурентними цінами й заявив, що протягом п’яти днів світ зможе ознайомитися з технологічними досягненнями Індії. Разом із тим Індія запропонувала створити азійський авіаконсорціум, узявши за зразок європейський «Ейрбас Індастрі». Цей консорціум, як передбачається, випускатиме пасажирські літаки на 100 місць, які, за словами міністра, можна використовувати у військових цілях. Можливо, під час авіашоу Індія оголосить, у кого вона купуватиме реактивні тренувальні літаки на загальну суму $1,66 млрд. За цей контракт змагаються Росія, британська «Аероспейс» і французька «Дассо». На жаль, у офіційному переліку держав—учасниць шоу України немає. Представник маркетингової служби Київського авіаційного заводу заявив кореспондентові «Дня», що не бачить потреби бути присутнім «на цьому базарі», бо київські авіатори співпрацюють з Індією з 1983 року. На озброєнні ВПС Індії перебуває 120 українських військових транспортних літаків.
Начальник маркетингового відділу АНТК ім. Антонова Олександр Ківа зазначив, що «формально ми не беремо участі в авіашоу-98, а фактично наші представники беруть участь разом з авіаторами з Новоросійська, які демонструють українсько-російський літак Ан-38, що вміщає 28 пасажирів.
№237 10.12.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»