Перейти до основного вмісту

Міхаель Шумахер перемагає завдяки правильній стратегії

18 серпня, 00:00

Річ у тому, що кваліфікація склалася невдало для дворазового чемпіона світу. Він був змушений стартувати лише з третьої позиції, а на автодромі «Хунгарорінг» це має величезне значення. Адже трек там вузький, а поверхню його недарма називають наждаком. Тож обгони надзвичайно складні.

Єдиним шансом вирватися з-за спини своїх головних конкурентів — пілотів «Вест-Макларен-Мерседес» фіна Мікі Хаккінена й шотландця Девіда Култхарда був правильний вибір стратегії бою.

Позаяк у випадку поразки Шумахер, відстаючи від Хаккінена на 16 очок, практично втрачав усі шанси на продовження боротьби за титул чемпіона, перемога була йому потрібна, як повітря. Запланувавши на один піт-стоп більше, ніж суперники, Міхаель враховував, що при частих заходах у бокси відбувається чехарда у групі лідерів. І йому не слід обганяти своїх конкурентів. Досить лише розвивати на певних ділянках траси максимальну швидкість. Звісно, ризик у цьому є, адже можна не відіграти приблизно 20 секунд, які йдуть на піт-стоп. Проте цього разу ризик виправдався, Міхаель став переможцем, а Мікі, в котрого несподівано з’явилися проблеми з коробкою передач, відкотився на шосте місце.

— Я вважав, що дам бій сьогодні, — сказав після фінішу щасливий переможець, — але навіть не мріяв, що розрив скоротиться з 16 до 7 очок. Це була одна з найчудовіших моїх перемог, я вважаю її видатною. Команда обрала правильну стратегію, — вів далі Шумахер, — хоча спершу я був не цілком упевнений, що наш план спрацює. Тепер чемпіонат, по суті, починається спочатку, — відзначив на закінчення 29-річний німецький гонщик.

Його оптимізм грунтується й на тому, що на наступному етапі 30 серпня в Бельгії він знову розраховує на перемогу. Адже саме там 1992 року він уперше виграв гонку, а потім перемагав ще тричі.

Крім Шумахера на подіум у Будапешті піднялися Култхард і чемпіон світу-97 канадець Жак Вільнєв («Уїльямс-Мекахром»). Четверте місце виборов чемпіон-96 англієць Демон Хілл («Джордан-Хонда»). Стосовно цих двох іменитих гонщиків, обидва не блискуче виступають у цьому сезоні. Та пов’язано це, ясна річ, не з їхньою майстерністю, а з технічними можливостями команд. Отож, коли техніка дала їм змогу виявити себе, метри не змарнували свій шанс.

У Кубку конструкторів після дванадцяти етапів попереду: Хаккінен — 77, Шумахер — 70, Култхард — 48 очок. Лідирує «Макларен» — 125 очок, на 23 відстає «Феррарі».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати