Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Про «ефект Джорджа»

17 грудня, 10:17
ФОТО РЕЙТЕР

Британська королівська родина оприлюднила до Різдва три офіційні фотографії принца Джорджа. Цього літа сину принца Вільяма та герцогині Кембриджської Кейт Міддлтон минув один рік. Британські ЗМІ не поскупилися на компліменти, оскільки цей малюк не може не викликати захоплення і позитиву. Газета The Telegraph називає правнука Королеви Єлизавети ІІ «Його королівською милістю» і порівняла його фото із фотографією його мами Кейт в трирічному віці. Знімки королевича були зроблені особистим  секретарем принца Гаррі — брата Вільяма — Елом Лейн Фоксом наприкінці листопада в дворі Кенсінгтонського палацу. Саме в ньому після весілля і живуть Вільям із Кейт, коли Єлизавета надала їм титул герцога і герцогині Кембриджських. Британська преса також звертає увагу і на гардероб Джорджа:  все до деталей, навіть вказують ціну на кожен з елементів одягу. Таблоїд The Mirror пише: які б речі не вдягав Джордж — люди це одразу ж розкуповують! При чому, цей одяг, в який був вдягнутий королевич... розкупили ще до публікації фотографій, додає газета. Британські продавці вже говорять про «ефект Джорджа», який став чи не найпопулярнішою дитиною Сполученого Королівства. Сама ж компанія, одяг якою вдягнув правнук королеви, у своєму блозі написала, що горда тим, «що наш улюблений маленький солдат Джордж одягнув светр з лондонськими гвардійцями»... Між тим, не всі розділяють захват від сина Вільяма і Кейт. Коли фотографії малюка з’явилися на cайті російського телеканалу Russia Today, то одразу ж викликали критику та купу негативних і вкрай образливих коментарів. Цитувати їх не хочеться. Але це свідчить про те, що під впливом пропаганди у значної частини  російського суспільства атрофувалися людські інстинкти, що навіть в маленькій дитині вони схильні бачити «ворога народу».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати