60 тисячам учасників вдалося повністю пройти національний тест з медіаграмотності

Українці активно долучаються до підвищення власної медіаграмотності, про що свідчить велика кількість учасників національного тесту з медіаграмотності. Платформу для тестування відвідали понад 310 тисяч разів, а 171 тисяча учасників виявили бажання перевірити свої знання.
Про це пише Рубрика, посилаючись на Фейсбук Фільтр.Національний проєкт з медіаграмотності.
Як розповідають організатори, українці понад 310 тисяч разів відвідали платформу національного тесту з медіаграмотності.
Загалом 171 тисяча учасників почали проходити тест. З них 60 тисяч унікальних користувачів пройшли тест повністю, від початку до кінця.
Ольга Кравченко, керівниця національного проєкту з медіаграмотності "Фільтр", зазначила, що завдяки цьому тесту вдалося привернути увагу українців до проблеми дезінформації та важливості медіаграмотності.
"Цим тестом нам вдалося вийти з бульбашки. Завдяки системній роботі держави та зусиллям партнерів тема медіаграмотності нарешті стала національним пріоритетом і привернула увагу великої кількості українців.
Громадяни дедалі більше усвідомлюють небезпеку дезінформації та прагнуть бути обізнаними й захищеними в інформаційному просторі. Дякуємо всім, хто брав участь, поширював інформацію та підтримував національний тест цього року!", — коментує вона.
Для тих, хто чекав на правильні відповіді, організатори вже опублікували їх на офіційному сайті за посиланням: відповіді тесту з медіаграмотності 2024.
Також організатори перепросили за технічні труднощі під час тестування та пообіцяли зробити процес зручнішим наступного року. Обробка результатів триває через велику кількість учасників, і незабаром будуть оголошені 50 переможців.