Перейти к основному содержанию

60 тисячам учасників вдалося повністю пройти національний тест з медіаграмотності

23 октября, 16:16

Українці активно долучаються до підвищення власної медіаграмотності, про що свідчить велика кількість учасників національного тесту з медіаграмотності. Платформу для тестування відвідали понад 310 тисяч разів, а 171 тисяча учасників виявили бажання перевірити свої знання.

Про це пише Рубрика, посилаючись на Фейсбук Фільтр.Національний проєкт з медіаграмотності.

Як розповідають організатори, українці понад 310 тисяч разів відвідали платформу національного тесту з медіаграмотності.

Загалом 171 тисяча учасників почали проходити тест. З них 60 тисяч унікальних користувачів пройшли тест повністю, від початку до кінця.

Ольга Кравченко, керівниця національного проєкту з медіаграмотності "Фільтр", зазначила, що завдяки цьому тесту вдалося привернути увагу українців до проблеми дезінформації та важливості медіаграмотності.

"Цим тестом нам вдалося вийти з бульбашки. Завдяки системній роботі держави та зусиллям партнерів тема медіаграмотності нарешті стала національним пріоритетом і привернула увагу великої кількості українців.

Громадяни дедалі більше усвідомлюють небезпеку дезінформації та прагнуть бути обізнаними й захищеними в інформаційному просторі. Дякуємо всім, хто брав участь, поширював інформацію та підтримував національний тест цього року!", — коментує вона.

Для тих, хто чекав на правильні відповіді, організатори вже опублікували їх на офіційному сайті за посиланням: відповіді тесту з медіаграмотності 2024.

Також організатори перепросили за технічні труднощі під час тестування та пообіцяли зробити процес зручнішим наступного року. Обробка результатів триває через велику кількість учасників, і незабаром будуть оголошені 50 переможців.

Delimiter 468x90 ad place

Подписывайтесь на свежие новости:

Газета "День"
читать