«Великоднє перемир’я» Путіна було маркетинговою операцією, спрямованою на Трампа - Барро

Міністр закордонних справ Франції Жан-Ноель Барро заявив, що "великоднє перемир’я" Путіна було його маркетинговою операцією, спрямованою на президента США Дональда Трампа.
Про це повідомляє Reuters.
“Я думаю, що (великоднє — ред.) перемир'я, яке він (Путін — ред.) оголосив дещо несподівано, було маркетинговою операцією, операцією спокушання, спрямованою на те, щоб уникнути нетерпіння президента Трампа”, — сказав Барро у вівторок на радіо franceinfo.
Водночас Барро зазначив, що, незважаючи на неодноразові порушення перемир'я, принаймні спостерігається зниження інтенсивності використання безпілотників і ракет дальнього радіусу дії, що, можливо, може відкрити двері для подальшого перемир'я.