«Чому на Тернопільщину не їдуть туристи?»
Під такою назвою експертна группа міста організувала круглий стіл
В ньому взяли участь представники громадськості. На Тернопільщині зосереджена третина замків і фортифікаційних споруд України, чимало природних пам’яток, всесвітньо відомі святині і туризм є пріоритетною галуззю у розвитку економіки області. Проте нині перлинам Тернопільщини бракує як грошей на відновлення історичних будов, розвиток інфраструктури, так і реклами та чіткої програми дій, наголошували учасники заходу. «Ми можемо бачити рекламування Івано-Франківщини в нашій області, але не бачимо нашої реклами. Туристи будуть на Тернопільщині, якщо ми зможемо показати, що в нас є на що подивитися», — каже депутат Тернопільської обласної ради Володимир Стаюра. Через брак реклами, на думку організаторів круглого столу, Збаразький замок, який був потенційним претендентом, щоб потрапити до переліку «Семи чудес України», так і не увійшов туди. «Загалом туризм потрібно розглядати як бізнес, — прокоментував член ради Тернопільської обласної організації політичної партії «Фронт Змін» Юрій Юрик. — Є позитивний досвід розвитку туризму. Зокрема яскравим є приклад Кам’янця-Подільського. Вони замовили консалтингову фірму, яка написала їм, так би мовити, дорожню карту туризму на 10 чи 15 років, певний алгоритм розвитку цієї галузі, і, звичайно, там є результат. У нас же немає переліку тих інфраструктурних можливостей, які є в нашій області. Коли ми говоримо про виділення коштів, то звичайно їх потрібно виділяти і на популяризацію, але бізнес не піде в туризм, якщо він не розуміє правил гри, того, що йому пропонують. Відповідно не буде й туризму».