Шляхетність і «правильні пропорції» світу
Новий, особливий, випуск «Маршруту №1», вже в редакції!
На обкладинці читачів зустрічає панянка у класичній чорній сукні та капелюшку. У руках – книжки різного розміру та формату, адже розум – ключовий елемент її стилю. Художниця Анна Гаврилюк використала класичне поєднання чорного та білого.
«Багатьом людям таке оформлення обкладинки глянцю може видатися незвичним. Проте лаконічність та елегантність обкладинки налаштовують читача на роздуми, які передбачає тема шляхетності, - впевнена головний редактор «Дня» Лариса ІВШИНА. – Ця ідея шляхетного світу дуже потрібна нашому суспільству. Вона продовжує ідею нашої нової книги «Корона або спадщина Королівства Руського», подає її у більш граційному та витонченому вимірі».
«Цей випуск «Маршруту №1» мені здається дуже цілісним. Важливо, що атмосферу номера і наше бачення теми задає колонка головного редактора – про шляхетність як «правильні пропорції» світу, а не псевдоелітарність. Відповідно у нас у глянці – і цікаві інтерв’ю, і огляди місць по Україні, що випромінюють шляхетність або хоча б частково її зберігають, і цілком конкретні речі, що належать до світу Високого. А ще хочу відзначити якісну поліграфію випуску, яка цю красу дуже увиразнює», – говорить редактор відділу кореспондентської мережі Ольга ХАРЧЕНКО.
На думку Марії ПРОКОПЕНКО, редактора відділу «Суспільство», новий «Маршрут №1» задає потрібну тональність. «Шляхетність – це повага до себе та людей навколо, чого нам вкрай не вистачає, – каже. – Ці речі доносяться під правильною, «аристократичною» обкладинкою. Вона лаконічна, але у ній зашифровано багато символів і смислів. Це і лев, наче з герба галицького князя Лева, і французька королівська лілія – а французьке мистецтво життя стало темою окремого матеріалу. Як, до речі, і Львів – серед основних тем випуску. Взагалі у журналі мені подобається злагодженість змісту. Матеріали різні – за темами, жанрами, героями, але існують «місточки», що все поєднують.
Серед лейтмотивів цього глянцю – подорожі і капелюшки. Подорожі палацами Вінниччини, незвичні мандрівки Львовом і топ знакових українських місць від Анни Данильчук – треба скоріше читати журнал і обирати маршрут на найближчі вихідні. І капелюшки – на обкладинці, на героях інтерв’ю, на моделях мілінера Руслана Багінського. До речі, виявляється, мілінер і мільйонер – дуже різні речі. Мільйонера у нашому журналі немає, проте є Billionaire – у цьому унікальному київському бутіку відкрилось дещо цікаве (щоб дізнатись, що саме, вам доведеться прочитати журнал).
Між іншим, одне з ключових інтерв’ю у цьому журналі, з Анною Сєвальнєвою, озаглавлено її цитатою: «Пропонувати найкраще – основне правило». Думаю, це й є принцип, за яким створюється наш журнал, зокрема, його свіжий випуск. Ще один гарний привід прочитати цей «Маршрут №1» - можливість оцінити роботу нового випускового редактора глянцю Дар'ї Трапезнікової. Вона підхопила естафету у Катерини Мельничук, яка почала працювати з цим номером, і, як на мене, впоралась з цією роботою добре».
«Із особливим хвилюванням тримаю і гортаю свіжий «Маршрут», адже це перший серйозний досвід редакторської роботи. Я прожила цей номер від початку до кінця, від коротко сформульованих ідей до шурхоту перегортуваних сторінок, - ділиться враженнями Дар'я ТРАПЕЗНІКОВА, новий редактор глянцю. – Тема і справді багатогранна. Ми спробували розкрити її з різних, іноді несподіваних сторін. Поспілкувалися із непересічними особистостями, розпитали їх про те, яким вони бачать шляхетний світ, як втілюють у життя це бачення своїми щоденними діями. Вони відповідали не одразу, але відповіді їхні були осмисленими та глибокими. Таким вийшов і наш номер».
Відзначає вдале поєднання наповнення та зовнішнього вигляду і заступник головного редактора з питань розвитку Анна МАЗУРЕНКО. «Думаю, що цей випуск буде для мене одним із найулюбленіших. Обкладинка та елементи оформлення сподобалися мені одразу. Наші партнери теж були у захваті від цієї концепції, від того, як ми подаємо цю тему».
Уже завтра ви зможете придбати свій примірник путівника шляхетним світом у кіосках преси чи мережах розповсюдження або замовити його на нашому сайті чи за телефоном відділу реалізації: (044) 303 96 23
Author
Дар’я ТрапезніковаРубрика
Суспільство