Українське обличчя європейської марки

Коли кажуть, що Україна стає європейською країною, це іноді здається невеликим перебільшенням. Проте дійсність дедалі частіше підтверджує цю тезу, причому у найрізноманітніших областях суспільного життя — і навіть у такій аполітичній, як мода. Ось лише один приклад занурення нашої країни у міжнародний модний контекст.
У Києві в Українському домі відбувся показ колекції відомої європейської марки ТAIZA. Дизайнер фірми Османі Родригес Лаффіта — кубинець за походженням, тривалий час живе і працює в Чехії. При цьому обличчям марки стала українська модель і бізнес-леді, президент модельного агентства «Karin» Влада Литовченко. Спеціально слід відзначити, що колекцію, показану в Києві, перед цим демонстрували лише одного разу: на дефіле в Маямі, причому там, в одній із американських столиць моди, на подіумі її представляла українка Влада Литовченко.
Кияни вже знайомі з творчістю Османі Лаффіта — його колекції демонструють у Києві другий сезон. Стиль дизайнера цілком пізнаваний: це елегантна класика, у спокійній течії якої іноді прориваються яскраві сплески латиноамериканського темпераменту. Зважаючи на прихильність модельєра до респектабельного стилю, недивно, що в його осінній колекції домінує безпрограшно елегантний чорний колір.
До того ж напрочуд різноманітний — фахівці розрізнюють до 40 його відтінків! Та й ще можна зіграти на різноманітних фактурах, що і зробив Османі Лаффіта: у колекції представлено моделі з шифону, твіду, шовку, вовни і шкіри, причому часто різні тканини використовуються в одній моделі.
У Османі Лаффіта безліч клієнток у всьому світі, віднедавна вони з’явилися і в Україні. І, можливо, незабаром у його творчості з’явиться українська нота, адже його вже дуже багато пов’язує з нашою країною. Принаймні, коли дизайнер будинку Scherrer Стефан Роллан вибирав модель для фінального виходу свого київського показу, він зупинився на дівчині класичної слов’янської краси — і, за його власним визнанням, це цілком змінило звучання фінального блоку, привнесло у нього нові тони.