Перейти до основного вмісту

Великій босоніжці присвячується...

Завершився Український тиждень моди
20 жовтня, 00:00

Український тиждень прет-а-порте на сезон весна- літо 2007 року закрили показом Вікторії Гресь. За цей час знамениті і не дуже дизайнери продемонстрували понад тридцять колекцій, іноді дуже схожих між собою. Одні й ті самі мотиви проглядалися в кожній другій колекції — відповідно, можна виділити певні тенденції. Отже, що ж буде модно носити наступного літа й весни?

ВІЧНА КЛАСИКА

Варто відзначити, що в цьому сезоні дизайнери створювали одяг не стільки практичний, скільки романтичний та жіночний і більше призначений для світських раутів, ніж для повсякденного життя. На їхню думку, жінка, незважаючи ні на що, повинна залишатися жіночною. І ці міркування втілилися у великій кількості суконь найрізноманітнішого крою, але в основному зроблених із шовку та льону. Для тих, хто любить елегантність та легкі силуети, призначена колекція Вікторії Гресь. Дизайнер зробила акцент на сукнях з подолом, що розлітається під час ходьби, вирізами каре та мереживними рукавами. До них плащі у формі вісімки, прикрашені жабо та рюшами. А от колірна гама — від бежевого, рожевого, коричневого, аж до золотистого кольорів.

Але сучасній жінці надто «солодкий» одяг не до смаку. Дизайнери це знають і доповнюють ці легкі силуети грубими, масивними поясами- корсетами. Вони присутні не лише у Гресь, до речі, вже у другій колекції поспіль, але й, напевно, у кожного третього дизайнера. Цими мотивами не погребував і Юрій Варивода. Він комбінував широкі пояси з коротенькими жакетами з рівною лінією плечей, талії та щільно прилягаючими до стегон спідницями. До речі, на створення такого одягу дизайнера надихнула балерина Айседора Дункан, яка першою почала танцювати босоніж. Тому й колекція отримала назву «Присвячується великій босоніжці...». Цікаво, що за цей Український тиждень моди Варивода — вже третій дизайнер, який захопився темою балету.

Окреме місце в колекціях посідали жакети. Їх було теж дуже багато і в різних варіаціях. Від солідного піджака для бізнес-вумен до грайливого жакетика зі смішною вишивкою для старшокласниці. Але в основному це були приталені та укорочені варіанти.

ДЛЯ МОЛОДИХ, ЯКІ ЛЮБЛЯТЬ ТУСУВАТИСЯ

Більш молодіжний варіант жіночності, елегантності і водночас зухвалості запропонувала Олена Голець. Її моделі одягали під білі широкі брюки з низькою посадкою комбідреси-тільняшки. А ще дизайнер пошила багато пишних спідниць, які, судячи з усього, залишаться популярними навесні та влітку 2007 року, а особливо модними стануть спідниці- «фонарики» та різної довжини шорти. Із аксесуарів Голець використала якорі на грубих ланцюжках, капелюшки з дуже широкими полями, на футболках були надруковані фото різних яхт, а на джинсах — пишногруді дівчата... Така от вечірка для блондинок у Сан- Тропе (для показу відбирали тільки світловолосих дівчат, а тема колекції була морською і дискотечною).

Напевно, до числа класичного одягу можна додати і джинси. Адже ця річ по суті універсальна. Джинси можна одягати з чим завгодно, навіть із сукнями або напудреними перуками часів рококо, як це було на показі у Вікторії Гресь. Ну а якщо говорити про реальне життя, то дизайнер запропонувала одягати до джинсів об’ємні шифонові блузи з бантами, спортивні куртки кенгурушки з шовковими підкладками, приталені пальта і кімоно. У джинси Гресь одягла навіть наречену. Дизайнер говорить, що нічого дивного в цьому немає — такі ідеї приходять у голову багатьом клієнткам.

Молодь може придивитися собі щось у другій колекції Віктора Анісімова, яку він створював спільно з футболістом Владиславом Ващуком. У такому досить незвичайному тандемі одяг вийшов в основному в приглушених сірих та оливкових тонах і густо прикрашений накладними кишенями, блискавками та золотистими написами з назвою торгової марки. Цікавими видалися кофточки-траснсформери. У підтримку футбольної теми дизайнер пошив подвійну майку з великою буквою Д (що означає клуб «Динамо»), але, якщо кофтину перевернути навиворіт, вийде напис «Шахтар-чемпіон». У такому одязі можна сміливо вирушати в подорож по всій країні.

А от грати в боулінг можна у зручних спідницях на ґудзиках та смугастих кофточках. Ну, принаймні, так собі це уявляє дизайнер Христина Гусіна. Її колекція на весну-літо 2007 року так і називалась «Боулінг». Як аксесуари дизайнер використала трикотажні шарфики, пов’язки на голову, гетри і місткі сумки з назвою бренду. Втім, незважаючи на те, що ця колекція призначалася для відпочинку, у неї був мінімалістичний настрій. Гусіна використала всього три кольори — червоний, бежевий та чорний.

ЯКІ РОКИ НИНІ НАДВОРІ?

Більшість дизайнерів стверджують, що мода повертається у 80-ті роки. Інші говорять, що зараз настільки змішалися домішки авторського стилю та стилізація старовинного під сучасне, що визначити рік дуже важко. Так, у Вікторії Краснової змішалися український народний костюм, мінімалізм і натхнення від трипільської культури. Вийшли цілком носибельні чорно-біло-теракотові сукні з трипільським горщиком на грудях та широкими чорними шлейками. Ганна Бублик зміксувала ретро, 20-ті роки та епоху джазу. І в результаті отримала сукні нижчі коліна з заниженою талією, рукавами-«фонариками» та декорованою вишивкою квітів і торгового знака спонсора.

Тетяна Земскова та Алена Ворожбит взагалі зробили колекцію на тему сафарі. На трикотажі надрукували принти з зображенням носорогів, прізвищ дизайнерів та скульптора Олега Пінчука, який став ідейним натхненником для художниць. Металева фурнітура, хлястики, пряжки та забарвлення від білого, всіх відтінків пісочного, до золотистого якнайкраще попрацювали на тему колекції.

Щодо колірної гами, то, безперечно, навесні-влітку 2007 популярними будуть чорний та білий. Часом від їх великої кількості на подіумі, причому в найрізноманітніших комбінаціях, рябило в очах. Залишиться популярним оливковий та пастельні відтінки бежевого та рожевого. На зміну золотому, за прогнозами експертів, прийде срібний. А ще користуватимуться попитом дрібна та велика клітка на тканині. Втім, із чим згодні практично всі дизайнери, так це з тим, що головне не сліпо слідувати моді, а мати власне почуття стилю і вміти правильно комбінувати різні деталі.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати