Про "інтелектуальні" та "стильні" методи
Учасники ХІІІ Літньої школи журналістики зустрілись з креативною командою газети «День»
Випускати щоденну якісну газету трьома мовами – означає наповнити її, перш за все, якісними матеріалами, вчасно здати в друк та простежити за сіткою розповсюдження. Саме тут починається робота відділів маркетингу та реклами. Реалізація газети та її розвиток – ось ті завдання, якими вони займаються. Книги на історичну тематику, щорічна міжнародна фотовиставка, стильний «днівський» одяг, корпоративна канцелярія, інфографіка – далеко не всі методи, які нині має у своєму арсеналі редакція всеукраїнської газети. Фотовиставка, яку називають «галереєю на колесах», є одним із найголовніших проектів видання. За 2015 рік команда відвідала 9 міст – рекордну для себе кількість у різних регіонах України. Креативу вистачає й для нових книг. У планах – видати «Повернення в Царгород». Щомісяця редакція готує глянцевий додаток «Маршрут №1», в якому уже більше трьох років вдається поєднувати середовище бізнесу та культури. А тому, не дивуйтеся, коли на шпальтах журналу поряд з матеріалом про невідомі села України ви побачите рекламу трактора Lamborghinі.
Впродовж зустрічі з представниками відділів розвитку та рекламної агенції школярі зрозуміли, що навіть такі професії, які на перший погляд здавалися б «технічними», насправді потребують креативності та оригінальності. Тож наприкінці учасники отримали завдання – придумати гасла для рекламних кампаній, розробити макети та запропонувати свій варіант сувенірної продукції «Дня». Результати – вже в п’ятницю! Слідкуйте за новинами з хештегом «лшж».
ВРАЖЕННЯ
Тетяна Літвінчук, студентка Київського національного університету імені Т. Шевченка:
- Сьогодні було надзвичайно цікаво послухати про те, як народжуються ідеї в редакції газети «День», і як вони втілюються в життя. Виявляється, те, що ми бачимо в газетному кіоску – результат клопіткої праці не лише журналістів, а й багатьох людей, які займаються версткою, розповсюдженням та рекламою. Наприкінці зустрічі ми отримали цікаві завдання, отож теж зможемо долучитися до створення образу видання. А це для нас дуже важливо і відповідально!
Ірина СТЕЛЬМАХ, студентка Львівського національного університету імені І. Франка:
- Зустріч з креативною командою дала можливість наочно познайомитись з численними проектами газети «День». Вони займають важливу нішу в українському медійному просторі. Одним із наймасштабніших проектів є фотовиставка «Дня», яка дає можливість по-іншому подивитись на ситуацію в країні та формує мислення людей. Не менш цікавим є глянцевий додаток «Маршрут №1», який, як зазначила Інна Павлюк, є «гідом сучасним світом українця». Цей проект є чудовою ілюстрацією «розумного» глянцевого видання, яке варто читати кожному.
Марта ФРАНЧУК, студентка Національного університету «Києво-Могилянська академія»:
- «Поганяй да знай меру» і «Воля або смерть». Між цими фотороботами розрив у 15 років і він показує ту «трансформацію, яку пройшло за цей час українське суспільство». Адже, як сказала на фотовиставці Лариса Івшина «зараз – час героїв, мужності, час самопожертви». І у цьому вся величність українського народу. Також багатогранність нашого суспільства демонструється тим, що його думки, навіть щодо кращої фотографії, різняться. Кожен бачить красу по-іншому, і в цьому справжня істина. Не зважаючи на різні регіони, різні ментальності – фотовиставка завжди викликає величезний ажіотаж. У цих фото є і нескореність, і величезний внутрішній оптимізм, і незламність українського народу, його духу.
Дмитро ПЛАХТА, студент Львівського національного університету імені І. Франка:
- Усі знають «День» як холдинг інтелектуальних ініціатив, та не кожному випадає нагода побувати на його внутрішній кухні. Спілкування з креативною командою, ілюстроване цікавими історіями та повчальними випадками. «Що робити, коли шпальта з рекламою злетіла за декілька годин до здачі номера?» – відповідь на це запитання працівники відділу рекламної агенції знають не з чуток. Йдеться начебто про «технічні відділи», проте робота в них подекуди більш жива та креативна, ніж у тих же журналістів. Чого вартує одна тільки організація фотовиставки та інших проектів, якими опікується відділ розвитку та решта команди «Дня».
Софія РУСЬКИХ, студентка Національного педагогічного університету імені М. Драгоманова:
- Креативна команда «Дня» - круті! Буквально за годину нам розповіли детально про фотовиставку, «Маршрут №1» та видані книги. Найбільше вразила та надихнула розповідь про процес створення випусків «Маршруту». А скільки сил вкладається у організацію фотовиставки! Пошук партнерів, місця проведення, конкурсантів – це все час, нерви та досвід, що величезною кількістю витрачається та набувається відповідно. Дівчата та хлопці молоді, але по їхніх очах видно, що вони живуть своєю справою, дихають ідеями та продукують результат, який привертає до газети та її проектів все більше і більше людей. Власне, від цієї зустрічі залишилась маса позитиву, заряд натхнення, бажання творити та вже почали з’являтися креативні ідеї!