Перейти до основного вмісту

Автопробігом по кримських дорогах

23 липня, 00:00

Раптом один за одним, ніби мурашки, почали з’їжджатися автомобілі. Вони — головні учасники IV Міжнародного журналістського автопробігу, і саме їм належить подолати нелегкий шлях від Дніпрових круч до Алушти. Водії ж — власне працівники ЗМІ — будуть лише слiдкувати, щоб вони раптом не заблукали.

Автопробіг «Дорога до Криму: проблеми та перспективи» пройде трьома найпопулярнішими у автотуристів маршрутами.

Учасники почали приклеювати до своїх авто номери та логотипи спонсорів. «У нас номер три», — сповістила команда дівчат iз агрожурналу. Що ж, щасливе число. Можливо, й зірвуть фінішну стрічку. «А наш номер — 13. Але ми не боїмося!» — знизує плечима представник страхової компанії.

З 70-ти учасників нинішнього автомобільного шоу багато хто вже не вперше бере участь в автопробігу. «Це наше хобі, яким ми захворіли вже давно», — говорить один iз міжнародних учасників — литовець Олег Зікас. «І хоча, в основному, перше місце посідають київські команди, які набагато краще підготовлені, ми прагнемо перемогти», — додав він. Звісно, що українцям кожний рідний кілометр зі всіма його ритвинами і поганим асфальтом допомагає.

А для новачків Наталі Черешинської та Любові Орещенко, ті що зраділи третьому номеру, важливо не лише перемогти, а й оцінити структуру доріг, роботу придорожніх служб та медичної допомоги. «Ми як люди творчі не повинні стояти осторонь. Шляхи в Україні повинні відповідати євростандартам», — говорить Наталя.

А ось зайняли своє місце на площі й гості з Москви. Це — ветерани, бо вже вчетверте беруть участь у подібних гонках. Росія чотири роки тому також створила свій автопробіг Москва—Крим—Коктебель. Росіянин Денис Мінаков сказав «Дню»: «У нас є свій автопробіг, у вас — свій. У них схожі цілі та задачі. Та й зустрічаємося ми в одному місці, лише їдемо з різних столиць. Чому б ці гонки не об’єднати? Зробити лише два етапи: московський і київський».

Проте цей автомобільний пробіг — не тільки змагання. Під час нього журналісти на «власних колесах» пересвідчаться у готовності вітчизняних автошляхів до туристичного сезону. І не тільки оцінять покриття доріг, яке, до речі, не витримує жари, а й увесь комплекс придорожніх послуг — бензоколонок, пунктів медичної допомоги, отелей, кафе та ресторанів, їхню готовність прийняти клієнтів на найвищому рівні. Про свої враження від побаченого й будуть розповідати своїм читачам, слухачам, глядачам учасники автопробігу.

Окрім цього, журналісти зможуть поділитися своїми спостереженнями безпосередньо з керівниками областей, по території яких пролягають маршрути автопробігу. Так, наприклад, у Сімферополі планується зустріч iз керівниками кримських ЗМІ, у Судаку — прес-конференція з головою Верховної ради АР Крим Борисом Дейчем, в Алушті — спілкування з Прем’єр-міністром АР Крим Сергієм Куніциним.

Ті, хто вирушив у подорож не вперше, повідомили «Дню», що протягом трьох останніх років були помітні зрушення у діяльності придорожнього обслуговування. За їхніми словами, новітніх бензозаправок iз комплексом повноцінних послуг ще недостатньо, але це намагається компенсувати приватний сектор, щоправда, деколи за неадекватну ціну.

Чи змінилося щось за рік, і якими будуть наслідки журналістського автопробігу — дізнаємося незабаром. «Дорога до Криму» фінішує 28 липня.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати