Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Авторалі, дороги й іменні світлофори

Три дні в Одесі тривав фестиваль автомобільного спорту «Одеська автофієста», організований міським автомобільним клубом
05 серпня, 00:00

Різноманітний асортимент одеських автосалонів було виставлено на показ глядачам на центральній площі міста. Виблискуючи глянсовими боками, респектабельні іномарки спокушали потенційних покупців. Тут-таки біля ніг «вічно живого» бетонного Леніна демонстрували бойове розфарбування спортивні автомобілі всіх марок. Понад 50 команд професійних гонщиків з усієї України з’їхалися цими днями в Одесу, щоб узяти участь у четвертому етапі Чемпіонату України з автоспорту — авторалі «Куяльник-2003», що проводиться в Одесі з 1994 року. Вранці 2 серпня на Куликовому полі під оглушливе громихання музики й мікрофонів було дано старт одноденним гонкам.

За словами голови Федерації автомобільного спорту Одеської області Віктора Шаповалова, організатори ретельно вибирали маршрут. Грунтова траса в 130 кілометрів проходить між ріками Великий і Маленький Куяльник і однойменними лиманами. Вона є єдиною у своєму роді в Україні, оскільки тут безліч підйомів, спусків, трамплінів, поворотів, тобто всього того, що передбачає видовищність. Окрім того, тут же розташована унікальна швидкісна ділянка завдовжки 26 кілометрів, прокладена між селами Северінівка, Російська Слобідка, Адамівка, Черняхiвка та Маринівка, де й розгорнулися найцікавіші події. Куяльницька траса є частиною щорічних автомобільних змагань України, три етапи яких уже пройшли в Києві, Генічеську й Херсоні. У гонках брали участь автомобілі 7, 8, 9 й 12-го класів (починаючи з малопотужної «Таврії» й закінчуючи гоночними Subaru і Mazda). «Ми шукаємо шляхів зробити проект економічно вигідним, але поки що марно. Усе тримається на плечах спонсорів і заможних любителів позамежних швидкостей», — заявив один iз організаторів.

Великого інтересу в одеситів гонки, та й саме свято не викликали. Більшість жителів в цей час мирно загоряли на пляжі. До того ж траса проходила за містом. На думку ж багатьох одеситів, «тими дорогами й дурень проїде», ось якби міськими трасами, по ямах і вибоїнах, тоді це був би справжній «Париж—Даккар». Заради справедливості слід зазначити, що за останні кілька місяців міській владі вдалося навести лад на частині одеських доріг, але, на жаль, далеко не на всіх.

Багатьох жителів потішив розтиражований місцевими ЗМІ заклик ДАІ. Державтоінспекція наполегливо закликала автомобілістів в жодному разі не приєднуватися до колони автомобілів учасників гонок. «Перемогти в змаганні ваші шанси невеликі, а постраждати цілком можливо», — запевняли автоінспектори. Слід сказати, що останнім часом одеські даїшники все частіше демонструють наявність почуття гумору. Днями Державтоінспекція запропонувала заможним громадянам обзавестися іменними світлофорами. Так званий світлофорний комплекс, що складається з від чотирьох до шістнадцяти апаратів, коштує 60 тисяч гривень. Уперше практику іменних пожертвувань випробував декілька років тому Одеський оперний театр. Там меценатам запропонували викупити палі, де будуть увіковічнені їхні імена. (Можна в складчину). Потім цей досвід перейняло Одеське загальновійськове училище Сухопутних військ. Тут торгували іменними ступенями. І от тепер — світлофори. Одеське ДАІ чекає на своїх героїв, тобто на спонсорів.

А на Куликовому полі три дні гриміла музика, співали й танцювали дитячі колективи. У неділю свій автомобільний арсенал демонстрували пожежні частини МНС. «Палаючий об’єкт» заливали струмені води, стріли крана з пожежниками злітали вгору… Все чітко, красиво, злагоджено. Шкода лише, що глядачів у цього дійства знову було небагато.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати