Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Горіх як рекламоносій

У Києві розпочала роботу виставка «REX-2004»
15 вересня, 00:00

Якщо вас не влаштовує якість ТБ-реклами, остогидлі бігборди на узбіччях доріг та інші види рекламної продукції, у вас є можливість висловити свою думку із цього приводу її безпосереднім виробникам на восьмій міжнародній виставці реклами, маркетингу та мас-медіа «REX-2004», що відкрилася вчора. Цього року під дахом столичного виставкового центру «КиївЕкспоПлаза» понад 340 рекламних агентств, виробників реклами, газет і журналів, телерадіокомпаній, студій графічного дизайну, веб- дизайну й фотографії, маркетингових, продюсерських і PR- агентств представляють усі складові рекламного процесу та новітні технології маркетингових комунікацій.

Нинішня виставка «REX- 2004» уперше має внутрішню структуризацію — виділено три великі групи учасників: рекламно-сувенірна продукція й промоушн-матеріали; зовнішня реклама, матеріали й технології для її виготовлення; графічні системи й цифровий звук. Традиційно виставку супроводить велика програма професійних конференцій, презентацій і майстер-класів. Протягом чотирьох робочих днів пройдуть Дні PR-технологій (четвер); медіа (п’ятниця); маркетингових досліджень.

Цього року реєстрація відвідувачів виставки вперше проводиться не біля входів, а в спеціально облаштованому наметі перед павільйонами. Обов’язкова реєстрація дає можливість провести незалежний аудит кількості відвідувачів за методикою Міжнародного виставкового союзу CENTREX. Головна мета нововведень — зробити максимальною ефективність ділових і професійних контактів на виставці.

Сотні учасників рекламного ринку України протягом чотирьох днів мають можливість укладати договори з клієнтами, вивчати продукцію конкурентів і, можливо, переймати досвід. А тим, хто просто цікавиться, буде цікаво прослідкувати за виготовленням плакатів, прапорів, дрібної сувенірної продукції, а також нанесенням логотипів на такі начебто нерекламні носії, як... горіхи.

У перший день виставки більшість гостей «REX-2004» становила молодь. Такий інтерес зумовлений новизною й перспективністю ринку реклами. Перший проректор Інституту реклами Сергій ЛИФИНЦЕВ розказав «Дню» про конкурентоспроможність і затребуваність своїх випускників:

— Випускники нашого вузу абсолютно конкурентоздатні. Про це свідчить хоча б те, що два роки тому наша студентка, вперше виступаючи на міжнародному студентському фестивалі в Москві, посіла друге місце. А в травні цього року на всеросійському фестивалі реклами в Санкт-Петербурзі журі одностайно віддало Гран- прі київському агентству «Чотири плюс».

Як куратор практики в інституті я бачу певну проблему в тому, що після другого курсу студенти «розлітаються» по агентствах і підприємствах. Як результат у кращому випадку вони вимушені перейти на індивідуальний графік, а в гіршому — на заочну форму навчання. Це не завжди добре, бо втрачається ефективність навчання. Але попит на наших студентів сьогодні дуже великий, адже в Україні ніхто раніше не вчив реклами. Ми спробували це робити шість років тому, й перші випускники з’явилися минулого року. Цього року ми випустили перших фахівців. І сьогодні за нормативами Міністерства освіти та науки України Інститут реклами є вузом IV рівня акредитації. Цього року ми зробили перший набір до магістратури з маркетингу на факультеті «Рекламного мистецтва». Тому гадаю, що в Iнституту реклами велике майбутнє. Але я вважаю, що воно настане значно раніше, якщо ми тісно працюватимемо з мас-медіа.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати