Перейти до основного вмісту

Iндустрія гостинності — за планом

В Україні розроблять державну програму розвитку туризму до 2022 року
12 березня, 11:18

Державне агентство України з туризму і курортів (Держтуризмкурорт) розробить програму розвитку туризму до 2022 року. Про це повідомила голова Держтуризмкурорту Олена Шаповалова. За її словами, у сфері туризму в нас ніколи не застосовувалося програмно-цільове планування для здійснення держполітики. «Враховуючи комплексний характер туризму, такий підхід дозволяє синтезувати всі потрібні засоби регулювання, уникнути неузгодженості заходів зацікавлених центральних і місцевих органів державної влади», — розповідає вона про переваги такого методу. У зв’язку з цим, говорить Шаповалова, досі у вітчизняній індустрії гостинності не впроваджували показники економічної ефективності, як окремих заходів щодо розвитку туризму, так і сфери туризму в цілому. «Враховуючи значущість туризму для подальшого соціально-економічного розвитку країни, Кабінет Міністрів України доручив Держтуризмкурорту розробити проект Державної цільової програми розвитку туризму до 2022 року», — говорить вона. Над програмою працюватимуть кращі експерти: з ЄС, Агентства міжнародної співпраці Міністерств економіки і фінансів Франції й Німецького товариства міжнародної співпраці. «Розраховуємо, що програму буде розроблено ще цього року з тим, щоб розпочати її реалізацію вже 2014 року, що дозволить забезпечити, серед іншого, належну підготовку до туристичного обслуговування в рамках проведення в Україні Чемпіонату Європи з баскетболу 2015 року», — уточнила голова Держтуризмкурорту.

Чого очікують від нової програми самі учасники ринку? Про це «Дню» розповів голова Всеукраїнської асоціації туристичних операторів Ігор ГОЛУБАХА:

— Така програма має бути. До 2010 року вона діяла. Програма має орієнтуватися на розвиток внутрішнього і в’їзного туризму, на популяризацію туристичної України за кордоном, на розвиток в рамках місцевого самоврядування туристичних кластерів, муніципальних і регіональних об’єктів, цікавих туристам. Щоб програма була життєздатною також потрібно передбачити гроші з держбюджету для фінансування певних її пунктів, наприклад, на просування за кордоном. Сьогодні рекламою України в основному займаються туроператори: беруть участь в міжнародних виставках і просувають свою рекламу. У рамках програми також важливо створити реєстр туристичних об’єктів й історичних пам’яток. Але він не має бути комерційним. Він має бути публічним і доступним для всіх охочих. За включення інформації до цього реєстру гроші не повинні брати. Також потрібна законодавча підтримка і зрозумілі правила гри на туристичному ринку, щоб розвивалися нові інвестиційні об’єкти.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати