Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Iнтонаційна «фішка»

В Україні з’явилося нове інформаційно-аналітичне видання «Український тиждень» — з власною інтонацією і Юрієм Макаровим на чолі
07 листопада, 00:00
СУМНО УКРАЇНСЬКІЙ ПРЕСІ БЕЗ ГІПЕРБОЛИ... ЮРІЙ МАКАРОВ — НОВИЙ КОРОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЖАНРУ / ФОТО РУСЛАНА КАНЮКИ / «День»

Головний редактор нового інформаційно-політичного тижневика «Український тиждень» Юрій Макаров серед недоліків сучасної української інформаційно-аналітичної преси називає передусім три найголовніші — низька репутація преси в країні як такої, брак технологій, а також відсутність драйву. Працюючи над концепцією нового журналу, пан Макаров намагався уникнути помилок, яких припускалися ті, хто формував фундамент ринку інформаційно-аналітичної преси в Україні. «Знаєте, є окремий жанр: «декларації під час перерізання стрічечки». Немає нічого легшого за цей жанр. Тому говорити зараз, що ми, мовляв, усе врахували, смішно. Але я думаю, що певну суму якихось критичних небезпек ми вже знаємо і це, можливо, наша перевага перед тими, хто прийшов на цей ринок раніше.»

«Український тиждень», перший номер якого був презентований днями, — це спільний проект австрійської компанії ECEM Media GmbH та Юрія Макарова. Згідно із заявою його авторів, видання покликане посісти нішу вдумливого українського тижневика для неквапного читання, в якому поєднуються неупереджена інформація і аналітика. Представник австрійської інвестиційної компанії ECEM Media, створеної для реалізації медіа-проектів на ринку Східної Європи, Патрик Бос каже, що зацікавилася їхня компанія цим проектом через одні з найвищих у Європі темпи зростання українського рекламного ринку. «І ми запропонували Юрію Макарову бути нашим партнером, бо в його особі нам пощастило зустріти людину, яка переконала нас, що в Україні є досить містка ніша для серйозного авторського суспільно-політичного журналу», — заявив пан Бос.

Гість презентації Дмитро Капранов висловлює свою думку з приводу нового видання: «Дуже показово, що сьогодні нарешті журнали й інші засоби масової інформації стали базуватися на персонах. Це означає, що ми нарешті усвідомили, що цікавим може бути не формат, а особа. Це інший варіант побудови видання. Дуже цікавий, на нашу думку. Адже цей «середній компот», який ллється звідусіль... Усі намагаються догодити всім, а не догоджають якраз нам. А з паном Макаровим спілкуватися цікаво. Я думаю, що якщо журнал відображатиме його особистість, то теж буде цікавим. Або я чогось не розумію.»

Отож, 2 листопада побачило світ перше число журналу «Український тиждень», яке вийшло накладом 17 тисяч примірників (із часом наклад планують збільшити до 40 тисяч). Тижневик виходитиме щоп’ятниці на 82 сторінках і коштуватиме близько 5 гривень.

«Ми хочемо висвітлювати питання, які реально впливають на суспільне життя й уникати мейнстримівських тем, популярних насамперед не через їхню важливість, а завдяки журналістській інерції», — розтлумачує основний контент журналу Юрій Макаров. Зокрема, у першому номері видання надруковано інтерв’ю з вітчизняною рок-зіркою Олегом Скрипкою, репортаж про розробку нафтових родовищ в Україні, намагання авторів зрозуміти феномен Донбасу як території зі своєрідними традиціями та менталітетом тощо. Загалом же рубрики журналу доволі традиційні як для інформаційно-політичного тижневика: політика, економіка, розслідування, суспільство, історія і наука, культура та спорт. «Фішкою» видання стануть карикатури. Юрій Макаров розповідає, що у 80-х роках протягом десятиліття збирав карикатури. Власне, сама презентація видання відбувалася одночасно з найбільшою в Україні за останні 5 років виставкою карикатур, де було представлено понад 100 робіт найвідоміших українських карикатуристів, зокрема, Володимира Казаневського, Олексія Кустовського, Василя Вознюка, Ігоря Лук’янченка та ін. «Відома в усьому світі київська карикатуристська школа справді є вітчизняним надбанням, якого сьогодні чомусь не культивують в жодному з українських журналів. Ми хочемо, щоб вона оселилася на сторінках «Українського тижня» та була його брендовим елементом». До речі, пізніше ця виставка карикатур поїде в тур Україною і побуває у Львові, Івано-Франківську, Харкові, Одесі, Дніпропетровську, Запоріжжі ті інших містах.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати