Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Крісла для VIP-пасажирів і безкоштовний Wi-Fi – бійцям

На Центральному залізничному вокзалі Дніпропетровська влаштували спеціальну кімнату
09 червня, 10:47

На Центральному залізничному вокзалі Дніпропетровська почав діяти пункт  обслуговування військових пасажирів. Тут бійці із зони АТО в очікуванні потяга можуть відпочити в м’яких кріслах, перекусити, безкоштовно випити чаю, кави або мінеральної води, почитати книги і часописи, пограти в настільні ігри, зателефонувати рідним і зарядити мобільний телефон. Волонтери підтримають бійців  бесідою, допоможуть купити продукти в дорогу, придбати речі першої потреби, проводять на потяг. Планується, що в пункті чергуватиме психолог, а згодом і юрист.

Як розповіла для «Дня» волонтер Ольга Дика, ініціатива створення такого пункту з обслуговування військових пасажирів належить громадській організації «Фонд оборони країни». «Щодня на дніпропетровському вокзалі чекають на потяги від 50 до 70 бійців АТО — це ті, хто їде у відпустку, повертається додому після демобілізації або, навпаки, вирушає на фронт. Багатьом з них доводиться сидіти на вокзалі декілька годин в очікуванні свого потяга. Ці люди мають відчувати, що вони нам потрібні, що про них піклуються і ставляться з повагою, як до захисників Батьківщини», — говорить волонтер.

Адміністрація залізничного вокзалу пішла назустріч громадській ініціативі — виділила місце в залі чекання і надала м’які крісла, які раніше було призначено для VIP-пасажирів. «Щоправда, бійців наразі доводиться ловити по усьому вокзалу, оскільки вони не знають про існування нашого куточка. Хлопці заходять сюди і радіють, коли відчувають любов і турботу, знають, що тут у тилу вони потрібні і до них не ставляться байдуже. Вони дивуються, запитують — «це що — реально для нас?», — розповідає Ольга. За її словами, в пункті цілодобово чергують по два волонтери — один спілкується з бійцями, інший може провести до крамниці, кав’ярні, до каси або на перон.

У соціальній мережі «Фейсбук» відкрили спеціальну групу «Вокзал-Дніпро», через яку волонтери і мешканці міста домовляються про графік чергувань і обговорюються поточні проблеми. «Багато хто з бійців просто потребує людського спілкування. Їм не віриться, що вони знов повернулися до мирного життя», — говорить Ольга. Щоб бійці могли знайти такий пункт, волонтер розробила і розмістила в інтернеті віртуальний тур залізничним вокзалом. Зараз волонтери вирішують питання про встановлення безкоштовного Wi-Fi. Вони вважають, що подібні пункти прийому військових пасажирів потрібно обладнати на всіх великих вокзалах України.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати