Перейти до основного вмісту

Онлайн-консультування споживачів через Skype

У Києві «Центр комунального сервісу» запроваджує нову практику
23 березня, 19:28

«Центр комунального сервісу» (ЦКС) посилив потужності онлайн-спілкування на період запроваджених протиепідемічних заходів та обмежень у Києві. З 23 березня зв’язатися зі спеціалістом ЦКС можна із застосуванням Skype-зв’язку, повідомляє kyivcity.gov.ua.

Для цього потрібно лише встановити додаток Skype на комп’ютері або смартфоні, долучити контакт відповідного району та зателефонувати, попередньо пересвідчившись, що гаджет оснащений робочим мікрофоном.

Зокрема, за допомогою Skype-зв’язку можна проконсультуватися з будь-якого питання щодо нарахувань, укладення договорів, передачі показань та актуалізації даних з послуг опалення та гарячого водопостачання, утримання будинків, холодного водопостачання і водовідведення, вивезення сміття.

Фахівці працюватимуть за графіком: понеділок-четвер — із 9.00 до 18.00, п’ятниця — із 9.00 до 16.45, обідня перерва — з 13.00 до 13.45.

Перелік контактів фахівців ЦКС у Skype за районами:

•  Голосіївський: CKS_GOLOS_1

•  Дарницький: CKS_DARN_1

•  Деснянський: CKS_DESN_1

•  Дніпровський: CKS_DNIPR_1

•  Оболонський: CKS_OBOLON_1

•  Печерський: CKS_PECH_1

•  Подільський: CKS_PODIL_1

•  Святошинський: CKS_SVIAT_1

•  Солом’янський: CKS_SOLOM_1

•   Шевченківський: CKS_SHEV_1

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати