Онлайн-консультування споживачів через Skype
У Києві «Центр комунального сервісу» запроваджує нову практику«Центр комунального сервісу» (ЦКС) посилив потужності онлайн-спілкування на період запроваджених протиепідемічних заходів та обмежень у Києві. З 23 березня зв’язатися зі спеціалістом ЦКС можна із застосуванням Skype-зв’язку, повідомляє kyivcity.gov.ua.
Для цього потрібно лише встановити додаток Skype на комп’ютері або смартфоні, долучити контакт відповідного району та зателефонувати, попередньо пересвідчившись, що гаджет оснащений робочим мікрофоном.
Зокрема, за допомогою Skype-зв’язку можна проконсультуватися з будь-якого питання щодо нарахувань, укладення договорів, передачі показань та актуалізації даних з послуг опалення та гарячого водопостачання, утримання будинків, холодного водопостачання і водовідведення, вивезення сміття.
Фахівці працюватимуть за графіком: понеділок-четвер — із 9.00 до 18.00, п’ятниця — із 9.00 до 16.45, обідня перерва — з 13.00 до 13.45.
Перелік контактів фахівців ЦКС у Skype за районами:
• Голосіївський: CKS_GOLOS_1
• Дарницький: CKS_DARN_1
• Деснянський: CKS_DESN_1
• Дніпровський: CKS_DNIPR_1
• Оболонський: CKS_OBOLON_1
• Печерський: CKS_PECH_1
• Подільський: CKS_PODIL_1
• Святошинський: CKS_SVIAT_1
• Солом’янський: CKS_SOLOM_1
• Шевченківський: CKS_SHEV_1
Випуск газети №:
№53, (2020)Рубрика
День України