«Полтави тихої корона»…
Вже завтра запитуйте свіжий «Маршрут №1» в місцях продажу преси або замовляйте на сайті «Дня»!
Свіжий – 29-й – глянець продовжує «відкривати» нам Україну. Цього разу говоримо про саме її серце (й не лише географічне) – Полтаву. Досліджуючи це місто, ми й самі дізналися багато нового для себе. Як з’ясувалося, Полтава не лише сповнена духу давньої історії, це ще й місто інновацій, осердя нової української міської культури. Відображення цього читач знайде в матеріалах наших авторів. Шукайте у новому випуску розповідь про модерні проекти полтавських урбаністів, альтернативний путівник містом, дослідження унікальної традиції ілюстрування «Енеїди» Котляревського, а також матеріали про полтавську кухню, мистецтво й багато-багато іншого!
«Ми змушені працювати над «Маршрутом №1» в дуже складних умовах – в умовах війни, – говорить головний редактор «Дня» Лариса ІВШИНА. – Це – ще один приклад того, як «День» вчить перемагати обставини, депресію, песимізм та налаштовуватися на інший стандарт поведінки. Ми робимо дуже багато серйозного в газеті, але є ще й інструменти прямої дії – коли ми об’єднуємо середовища і показуємо, як ми повинні досягти перемоги і як ми повинні жити після перемоги. Зрозуміло, що жити так, як ми жили раніше, більше не маємо права – адже це й привело нас до війни. Навіть наша рекламна кампанія налаштовує на світло, на перемогу. Під час істерії з закуповуванням продуктів першої необхідності мені сподобався заклик: «Біжіть і розмітайте все у книжкових крамницях!» Якщо ви будете це робити, вам ніколи не доведеться розмітати сірники, сіль і гречку. Ми зараз показуємо, що треба бути солідарними, підтримувати якісне, творити нове – адже коли щось гине в полум’ї, замість нього має постати нове. Країна була покалічена, але все живе повинно об’єднуватись і міцно ставати на ноги. З Полтавою у нас вийшла дуже оптимістична історія, незважаючи на драми і трагедії, які супроводжують нас щодня. Ми перетворюємо проблеми життя – на світло».
«Це – номер відкриттів, – розповідає редактор випуску Інна ПАВЛЮК. – Особисто для мене, наприклад, справжнім відкриттям стала урбан-платформа CitiLab. Чудово, що у Полтаві існують такі проекти. Здивувало, що посли, з якими ми спілкувались, бували у цьому місті й так багато знають про нього – навіть мають там власні проекти. Завдяки цьому випуску я відкрила для себе Диканьку – раніше вона асоціювалась у мене лише з Гоголем. Сьогодні я знаю, що там багато пам’яток, пов’язаних з Кочубеєм, а також чудовий бузок, яким дуже пишаються самі мешканці. Звісно, я навіть не здогадувалась, що свого часу у Полтаві знімалися Пітер Фальк та Софі Лорен, яка назвала її раєм».
«Приємно, що наші рекламні партнери, які за нинішніх умов взагалі перестали розміщувати свої матеріали у друкованій пресі, все-таки підтвердили свою участь у цьому випуску. – розповідає заступник головного редактора з питань розвитку Анна МАЗУРЕНКО. – А завдяки відділам реклами, маркетингу та реалізації, у нас з’явилися нові місця розповсюдження в готелях, ресторанах. Будемо далі над цим працювати».
«Мені взагалі дуже подобаються «Маршрути №1», присвячені «відкриттю» нашої країни: про Одесу, Миколаїв, Суми, Чигирин, а тепер і про Полтаву – це логічне і цікаве продовження – розповідає редактор відділу «Суспільство» Марія СЕМЕНЧЕНКО. – Хочу звернути увагу на обкладинку, вона вийшла справді весняною – тут так багато простору, неба. Одразу виникає бажання прогулятися цим містом. Чудово, що в цьому «Маршруті №1» так багато про сучасну Полтаву, адже переважно вона асоціюється в людей з минувшиною. Загалом хочу сказати, що цей випуск відкриває для нас іншу Полтаву».
«Завдяки «Маршруту №1» я ніби ще раз повернулася до Полтави, – розповідає менеджер з реклами Анна ХАБАРОВА. – Приємно, що нас підтримали не лише місцеві, а й загальноукраїнські рекламні партнери. Вже знаючи, як ми працюємо, вони без вагань долучилися до цього проекту. Хоча, звичайно, завжди потрібно розвиватися далі».
Запитуйте «Маршрут №1. Полтава» в місцях продажу преси або замовляйте на сайті «Дня»!
Author
Роман ГривінськийРубрика
День України