Перейти до основного вмісту

Поїзд самоповаги

11 липня, 00:00

У складі — всього вісім вагонів, щоправда, довгих. Чотири першого класу (з купе), три — другого (з літаковими сидіннями) та вагон-бар. До послуг пасажирів — усі розваги і зручності сучасної залізниці, включаючи телевізори, холодильники, кондиціоноване повітря і вакуумні туалети. До речі, ціни квитків мало відрізняються від традиційних на фірмовий поїзд.

Загалом-то шлях дозволяє розвинути і більшу швидкість, але її обмежує старе російське шасі, на базі якого Крюковський вагонобудівний завод побудував перший швидкісний поїзд. Другий буде готовий через два місяці, і тоді від вокзалів Києва і Харкова вони вирушатимуть одночасно о 7 годині 5 хвилин. А до 2003 року конструктори в Крюково повинні створити нове шасі та нові склади, які зможуть рухатися зі швидкістю до 200 кілометрів на годину. Таким чином, Україна входить до тих небагатьох держав, де є швидкісні пасажирські перевезення: Японії, Франції, Росії, Німеччини. Віктор Остапчук підкреслив, що це робиться не для красивого жесту. В Україні починається нова епоха залізничних перевезень.

Проект «Столичний експрес» дороговартісний. На нього вже витратили близько 300 мільйонів гривень. Кошти пішли не тільки на створення складів і капітальні ремонти шляху (нещодавно закінчили електрифікацію дороги від Києва до Полтави), але й на приведення до належного стану усіх станцій, полустанків, переїздів. Але жодної копійки з бюджету залізничники не взяли. Всі кошти заробили самі.

Пасажирами першого поїзда стали ветерани залізниці, будівельники, студенти залізничної академії. В акцiї приймав участь Президент України Леонід Кучма.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати