Реконструйовані залізничні «ворота Криму»

Минулої суботи в Джанкої урочисто відкрито реконструйований вокзальний комплекс залізничної станції. Це кримське місто — важливий залізничний вузол. Будівництво першого вокзалу тут було розпочате разом з будівництвом Лозовсько-Севастопольської залізниці 1871 року. 1892 року після завершення будівництва залізниці від Джанкоя до Феодосії станція стала вузловою. Необхідність реконструкції станції Джанкой виникла давно. Вона — «ворота Криму», звідси залізниця розгалужується на Керч, Феодосію, Сімферополь, Севастополь, Євпаторію, Херсон і Запоріжжя. Реконструкція вокзального комплексу та прилеглої інфраструктури міста в Джанкої розпочалася в жовтні 2006 року. За цей час був реконструйований і капітально відремонтований вокзал, побудований приміський вокзал, прокладена друга вітка залізничної колії завдовжки 2,6 кілометра, що дозволило поліпшити маневреність на станції. Розподіл пасажирів і поїздів, які здійснюють далекі й приміські подорожі, особливо важливий для станції Джанкой у літній період, коли потік пасажирів збільшується в декілька разів. Пропускна спроможність станції після реконструкції збільшилася на 10—15 пар поїздів на добу. До кінця 2007 року передбачено завершення третього етапу реконструкції станції.
Облаштування привокзальних територій виконане з урахуванням ландшафту місцевості. Для людей з обмеженими фізичними можливостями на вокзалах передбачені спеціальні пандуси, туалети та умивальники для зручного використання.
На реставрацію вокзального комплексу станції Джанкой «Укрзалізниця» використала понад 40 мільйонів гривень, з бюджету автономії значні кошти були виділені на облаштування привокзальної площі й реконструкцію доріг.