Сертифікація автосервісу б’є по кішенях підприємців
Держкомітет з питань розвитку підприємництва повідомив про своє рішення призупинити наказ Держстандарту, яким затверджено правила сертифікації послуг щодо ремонту й технічного обслуговування автомобілів. Щоправда, як заявила голова Держстандарту Тетяна Кисельова, письмового повідомлення до Комітету поки не надходило, й про наявність такого наміру вона дізналася з газети «День».
Рішення Держкомпідприємництва, яким керує Олександра Кужель, грунтується на наданому йому праві припиняти дію будь-яких нормативних актів, якщо вони перешкоджають підприємницькій діяльності. В цьому випадку, за словами заступника голови комітету Володимира Завгороднього, комітет виходив із того, що вартість робіт із сертифікації значно перевищує фінансові можливості дрібних станцій технічного обслуговування (СТО), внаслідок чого ті змушені будуть піти в «тінь».
У свою чергу представники Держстандарту, обгрунтовуючи необхідність обов’язкової сертифікації СТО вимогам безпеки руху й європейською практикою, переконані, що нові витрати не стануть нищівними для підприємців: вони, мовляв, знали, на що йшли, коли організовували свій бізнес. На думку заступника голови комітету Юрія Рубана, на сьогодні попит на ринку автосервісу цілком задоволено, і тепер треба зайнятися підвищенням якості.
«Крайній термін» сертифікації підстьобує — 31 серпня 1998 року.
Випуск газети №:
№96, (1998)Рубрика
День України