Перейти до основного вмісту

«Сезони моди»: з подіуму — в серійне виробництво?

15 червня, 00:00
Зоя КОЛОТУШКІНА, «День»

Три дні українського прет-а-порте

Восени перші київські «Сезони моди» викликали хвилю здивування, обговорень і навіть протестів. Адже організатори — журнал «Єва», ательє «Сергій Бизов» та РІА «Янко», маючи підтримку компанії «Absolut», — зазіхнули на святе і звичне у стилі життя українських модельєрів: чисте мистецтво, якому байдуже, чи буде це носитися.

Проте нинішні «Сезони» навіть найзавзятішими сперечальниками вже були сприйняті не просто як належне, але як неодмінна й обов’язкова подія. Свідчення цього — «зрада» собі багатьох відомих авангардних модельєрів зі сталим іміджем (скажімо, Олексія Залевського або Олесі Савенко). Нині й вони репрезентували колекції прет-а-порте, підкорившись обов’язковій умові акції.

Змінився на краще і дух нинішніх «Сезонів». Закінчилася «фракційна» боротьба (яка процвітає і в
«модній» сфері) і, нарешті, з’явилася можливість порозмовляти про власне моду, чому сприяли і рівень колекцій, і ставлення до заходу фахівців та преси.

Зрозуміло, про всі нові тенденції неможливо розповісти двома словами, можна лише заспокоїти спостерігачів європейських трендів: і в українській моді вже актуальна орієнтальна тематика. Найбільш послідовним і, безперечно, найбільш далекосхідним був показ ательє «Сергій Бизов» (дизайнери С.Бизов і Л.Пустовіт). Що ж, насправді все одно, яким шляхом іти до Європи, — можна і через Схід.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати