Перейти до основного вмісту

Телекомпанії вимагають захисту від «спекулятивного попиту»

18 грудня, 00:00

В суботу, 15 грудня, у Києві відбулася III Всеукраїнська нарада керівників телерадіорганізацій, організована Незалежною асоціацією телерадіомовників з ініціативи Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення. Однією з найбільш активно обговорюваних виступаючими тем стало питання організації теледебатів. Нагадаємо, що в минулий четвер Верховна Рада України ухвалила в першому читанні закон «Про обов’язкове проведення передвиборних теледебатів пiд час передвиборних кампаній з виборів Президента України і виборів народних депутатів України», яким передбачається проведення в обов’язковому порядку передвиборних теледебатів телерадіокомпаніями всіх форм власності. Механізм, коли Центральна виборча комісія повинна вказувати комерційним телекомпаніям, що і як транслювати, є принципово невірним, вважає голова парламентського комітету з питань свободи слова й інформації Олександр Зінченко (на фото). На його думку, об’єднати в систему виборче законодавство, закон про організацію теледебатів і закон про Національну Раду з питань ТБ і РМ на сьогоднішній день неможливо. Якщо в рамках цього закону буде проведено три передвиборних місяці, то рекламний ринок Росії (а не України) отримає додаткових 25—29 мільйонів доларів, тому що «реклама не чекає», відзначив Олександр Зінченко. І додав — за цей час з України підуть усі рекламодавці, що загальмує ще на рік темпи розвитку галузі. Іншими словами, рекламний час змушені будуть «подарувати» усім бажаючим кандидатам. Негативне ставлення до організації теледебатів висловив і генеральний директор ICTV Олександр Богуцький, який також очолює нещодавно створену Асоціацію мережевих мовників. Він закликав голову Нацради з питань ТБ і РМ Бориса Холода вжити заходи для захисту комерційних телекомпаній від «спекулятивного попиту» на їх ефір. Можливо, якесь раціональне рішення щодо організації теледебатів буде прийнято 19 грудня (в цей день Центральна виборча комісія повинна провести нараду-семінар з керівниками телерадіоорганізацій). Олександр Зінченко, один з небагатьох «реальних представників реального ТБ» в парламенті (за його власним визначенням), відкрито закликав керівників телекомпаній організувати бойкот, якщо серйозного рішення з даного питання не буде прийнято.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати