Українським вантажним авіаперевізникам можуть «вимкнути звук» на світових ринках
Не виключено, що «турбота» ІКАО про «тишу в повітряному просторі» означає, що наш найбільший у світі парк вантажних літаків на світовому ринку авіаперевезень просто «не потрібен» конкурентам. Нині 74% світового ринку (який становить $50 млрд.) вантажних авіаперевезень належить авіакомпаніям США, європейським компаніям — 10%, азіатським — 12%.
«Утім, — каже Д. Кiва, — ми маємо об’єднати наші зусилля і знайти розумний компроміс із міжнародними сертифікаційними комісіями». До речі, варіант такого компромісного рішення буде представлено комісії ІКАО у вигляді спеціального маніфесту, випущеного за підсумками проведеної нещодавно в Києві конференції «Вантажна авіація СНД. Що попереду?». Щоправда, як вважає керівник авіаційної адміністрації України Андрій Шкатюк, для досягнення цієї мети потрібно спільно використати й інші важелі тиску. Наприклад, абсолютне лідерство наших унікальних літаків (АН-124, АН-70 тощо) на ринку великогабаритних авіаперевезень, а також їхню значну роль під час виконання місій ООН.