Перейти до основного вмісту

Євро-2012. Дніпропетровці просяться на лаву запасних

16 липня, 00:00

Влада Дніпропетровська плекає надію на участь у Євро-2012 — вона звернулася з листом до керівництва УЕФА, в якому прохає продовжити моніторинг підготовки їхнього міста до футбольного чемпіонату. Як пояснив у бесіді з кореспондентом «Дня» міський голова Іван Куличенко, даний лист не є апеляцією, про можливості подачі якої говорилося раніше. «Йдеться про те, — сказав міський голова, — щоб представники УЕФА продовжили моніторинг Дніпропетровська нарівні з Харковом, Донецьком та Львовом до 30 листопада, коли виконком цієї організації повинен винести остаточну ухвалу щодо приймаючих міст в Україні. Адже в даний момент таке право визнане лише за Києвом». «Ми чудово бачимо становище в Україні загалом, — зазначив І. Куличенко, — а також проблеми пов’язані з підготовкою не лише транспортної інфраструктури, але й спортивних споруд». Про ці проблеми, за його словами, свідчить і нещодавня заява президента УЕФА М. Платіні у Вільнюсі, в якому той повідомив, що вивчається питання про підключення до проведення чемпіонату міст Німеччини. Цю заяву міський голова Дніпропетровська, уважно прочитав у оригіналі — англійською мовою, щоб вникнути в усі деталі. Відповідаючи на запитання про те, що може змінитися в Дніпропетровську до 30 листопада, І. Куличенко нагадав, що в серпні призначено конкурс із продажу державного пакету акцій компанії «Дніпроавіа».

Приватизація повинна визначити потенційного інвестора реконструкції місцевого летовища, яка, як відомо, й стала для Дніпропетровська «каменем спотикання» на шляху до Євро-2012. «У зв’язку з тим, що конкурс абсолютно відкритий і в ньому можуть взяти участь усі, хто бажає, в тому числі й іноземні компанії, — сказав І. Куличенко, — «Дніпроавіа» не ризикнула замовляти проект реконструкції. Це станеться лише після продажу. Ми чекали, що замовником виступить Мінтранс України, як це й було обіцяно, але своєї обіцянки керівництво міністерства не дотримало. А тепер і сам Й. Вінський уже не міністр. Тому летовище в Дніпропетровську перетворилося на болюче питання». У той же час міський голова висловив здивування тим, що реконструкція летовищ у інших містах, які претендують на прийом чемпіонату, практично ставить їх на один рівень із нинішнім дніпропетровським летовищем. «У Харкові, — сказав він, — хочуть будувати злітно-посадочну смугу для прийому літаків «Боїнг-737». Але в Дніпропетровську і зараз приймають літаки такого класу. Термінал, який мають намір споруджувати в Харкові за площею лише на 15% більше того, який давно існує в нас. Хочу зазначити, що наявні можливості дніпропетровського летовища на сьогодні використовуються лише на 50%. Тому немає сенсу істотно реконструювати й саме летовище. Необхідно лише змінити систему експлуатації, а також полегшити прийом рейсів. Проте, все це можна зробити в ході невеликої модернізації нашого летовища».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати