Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Одеський порт ініціює створення вільної економічної зони
Адміністрація Одеського порту ініціює створення вільної (спеціальної) економічної зони на півночі Одеси. Така ідея пролунала під час презентації спільного проекту адміністрації порту й Агентства США з міжнародного розвитку «USAID ЛІНК Україна» — Функціонального плану міського розвитку, розширення Сухого порту та розвитку «заболочених територій» Одеси. Цей план передбачає розміщення в північній частині Одеси об’єктів виробничої, торговельно-розважальної, промислової інфраструктур та інших важливих для розвитку порту й міста комплексів. На зазначеній території поряд із об’їзною дорогою планують побудувати торговельно-розважальний комплекс. Частину території буде відведено під логістичну зону — склади, контейнерні термінали, комплекси з міжтранспортної перевалки й обробки вантажів. Крім того, передбачено об’єкти паркової легкової індустрії — зборка, упаковка, харчова переробка. Під так звану «зелену зону» буде відведено 555 гектарів землі, повідомляє Наталія БІЛОУСОВА, «День».
Світовий банк дав ще 150 мільйонів дол. на підтримку українських експортерів
Рада виконавчих директорів Світового банку затвердила позику на додаткове фінансування для України: 150 мільйонів доларів для Другого проекту розвитку експорту (ПРЕ2). Мета проекту — сприяти зростанню експорту і реального сектору в Україні шляхом надання середньо- і довгострокових інвестицій і фінансів обігового капіталу для українських приватних підприємств-експортерів. Проект також має на меті подальше підвищення спроможності банківського сектору України виступати посередником у наданні фінансових ресурсів корпоративному сектору, пропонуючи ширший діапазон кредитних продуктів вищої якості. «Україні потрібні більш конкурентоспроможні й диверсифіковані види експорту для підтримки економічного зростання у ці мінливі часи глобального розвитку. Цей проект був ключовим джерелом фінансування експортерів під час кризи. Надаючи зараз додаткове фінансування, ми сподіваємося поширити його вплив, забезпечивши довготривале економічне піднесення», — сказав директор Світового банку у справах України, Білорусі та Молдови Мартін Райзер. Позика на додаткове фінансування доповнить чинну кредитну лінію в рамках ПРЕ2 і продовжить упровадження проекту ПРЕ2 до кінця 2014 року, повідомляє Наталія БІЛОУСОВА, «День».
Оператор будівництва Московського метрополітену купує устаткування в української компанії
Компанія «Гірські машини», яка об’єднує машинобудівні активи найбільшої фінансово-промислової групи України, — «Систем Кепітал Менеджмент» (СКМ, Донецьк) — підписала контракт на постачання інфраструктурного устаткування операторові будівництва московського метрополітену ВАТ «Мосметрострой» (РФ) після перемоги у відповідному тендері. Як повідомила прес-служба компанії, в рамках контракту, вартість якого не розголошується, «Гірські машини» поставлять 720 вантажних вагонеток ВГ-1,4 і чотири шахтні підйомні машини. Першу партію устаткування буде направлено товариством «Мосметрострой» у серпні, а загалом виконання контракту планується завершити в першому півріччі 2012 року. «Укладення договору на співпрацю з «Мосметростроем» ще раз підтверджує необхідність нашого устаткування на російському ринку. Сподіваємося, що наша співпраця стане довготривалою», — цитує прес-служба слова генерального директора НВК «Гірські машини» Євгена Ромащина.
Севастополю обіцяють нові пасажирські катери вітчизняного виробництва
ВАТ «Севастопольський морський завод» побудує пасажирські катери для перевезення севастопольців через бухти, повідомив голова міської державної адміністрації Володимир Яцуба на минулому тижні під час проведення пленуму Севастопольського комітету ветеранів війни. «Для будівництва пасажирських катерів ми звернулися до Миколаєва та Іллічівська, аби проектні організації спроектували катери високої якості. Проте власник і керівництво «Севастопольського морського заводу» заявили, що ці катери можуть бути побудовані на зазначеному підприємстві», — сказав Яцуба. За його словами, «Севморзавод» обіцяє вже до березня 2012 року побудувати перший катер. «Ми ще поторгуємося відносно ціни, оскільки Кабміном на будівництво катерів виділено 16 мільйонів гривень, а передбачається, що спорудження одного катера коштуватиме 500 тисяч доларів», — зазначив Яцуба. Зараз у Севастополі курсує 11 катерів, термін експлуатації яких становить майже 40 років, і подальше їх використання стає небезпечним. Яцуба наприкінці липня 2011 року заявив, що Севастополь планує упродовж двох років відновити парк пасажирських катерів, використовуваних як міський транспорт для морських перевезень.
Випуск газети №:
№152, (2011)Рубрика
Економіка